VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Mustafa İslamoğlu / Vahyin Penceresi / Hilal TV – Video


Nisan 7, 2007 - Posted by | Ümmet, Diğer, Eğitim, Genel, islam, Kuran - Quran, SoHBeT, Türkçe, TV, Tv Programları, Video, Yazarlar

16 Yorum »

  1. Maşaallah

    Yorum tarafından Ufuk TAN | Haziran 11, 2007 | Cevapla

  2. slm hocam Allah sizden razı olsun.size bir sorum var.Dün bir programda şeriat ile ilgili tartişma vardı ve şeriata inanilmaz derecede tenkitlerde bulunuyorlardı.Günümüz dünyasında İslam şeriatin tek örneği olan İran islam devletinin bir ceza çeşidine slogan niteliğindeki sözleri beni çok özdü.Allah insanlari idare etmek için Şeriat indirilmiştir ne var ki sözde İslam alimleri bunu dünyaya hakim kilmak için uğraşacaklarına mevcud batıl yasalara lanse ediyorlar.Siz değerli hocamız olan İslamoğlu bize vahyin ışığından sızan bu şeriatı(kuran) realist bir dil ile açıklar mısınız?…HAKKA HAKÇA YÜRÜYENLERE SELAM OLSUN..

    Yorum tarafından SİNAN | Haziran 26, 2007 | Cevapla

  3. islam peygamberinin de dincilerin çarşaflı iğrenç kadınların ağzına sıçayım…o muhammed denen şarlatan haydut hırsızdan başka bi şey değildi..çocuklarla yatan şerefsiz bir ruh hastasıydı

    Yorum tarafından emir | Kasım 25, 2009 | Cevapla

    • bir kere bile düşünme girişiminde bulunmadığın için sana sadece varlık diyebiliyorum inşallah ayıkırsın yoksa sonun cehennebin dibi

      Yorum tarafından kübra | Şubat 1, 2010 | Cevapla

    • Seni Rabbime havale ediyorum

      Yorum tarafından mustafa | Mart 6, 2010 | Cevapla

    • ağzını topla efendi ahirette çılgın ateşi hisset çaydanlıkta kaynayan suya elini soktuğun zaman yakarya onun bin mislini düşün öyle konuş senin Peygamberime hakaret etmeye hakkın yok şerefsiz bi de küstah küstah konuşuyor derdin neyse söyle yüz yüze konuşalım benim yanımda da söylede bir göreyim Allah’ı Peygamberlerimizi sevmiyorsan günahı bizim değil senin ama açık açık hakaret ettirmem arkadaş bir derdin tasan varsa hakaret etmek istiyorsan gel konuşalım yüzüme söyle sanalda atmak tutmak olmaz cezzar-ahmet-pasa@windowslive.com görüşmek istersen mesaj yolla istediğin her yerde şerefsiz köpek

      Yorum tarafından cezzar | Haziran 13, 2011 | Cevapla

  4. irandan şeriata da islamiyetede dincilerede lanet gönderiyorum..allah islamda dendiği gibi psikopatsa o da bi bok değilmiş…

    Yorum tarafından emir | Kasım 25, 2009 | Cevapla

    • islam düşmanlığı yapanlar ayağınızı denk alın kemiklerinizi kırarım ya Allah’a Peygamberlere saygılı olun senin ne kadar rezilce alçakca düşüncelerin beni ilgilendirmez tek yapacağım hidayet için doğru yolu bulmanız için dua etmektir zira dünya küçük çevrede bir yerde böyle konuşursun duyarım dünyayı başına geçiririm bu hayatta şerefi için yaşayan insanları öfkelendirme yoksa kanında boğarım seni rezil herif Kuranı okumadan konuşuyorsun ‘o secde olmasa dünyada eğilmez başlar’ biz Allah’a kul olaya çalıştığımız için eğiliriz.sen kul değilim diyorsan saygı duyduğun için başını eğeceksin yoksa başını elini veririm küstah adam kanında boğarım seni

      Yorum tarafından cezzar | Haziran 13, 2011 | Cevapla

  5. ben bir ilim adamının önce sözüne sora ameline daha sora ameline ve sorada o amelle iman edişine bakar ve takva sahiyse dinlerim ama hayızlı kadın camiye girebilir diyen ve peygamber efendimizin sözünü hiçe sayan bir din düş manını sala dinlemem ve dinleyen leride allah rızası için uyarıyorum ehli sünetten şaşmayın kardeşlerim

    Yorum tarafından ilhan | Kasım 27, 2009 | Cevapla

  6. islamın şartlarından 6 taneymiş 6 cısı bizkişi içki içerken onu iyi yapmak kurana alıştırmak

    Yorum tarafından burak | Şubat 26, 2010 | Cevapla

  7. selamun aleykoom
    degerlı hocam hızmetlerınızın.kalp gozunu tıkayanlara bır nur hıdayet olması duası ıle.

    Yorum tarafından miryema ez | Şubat 26, 2010 | Cevapla

  8. selam ıle
    degerlı hocam .hızmetınız daım .hakka ve hakıkate gozunu tıkayanlara bır nur ve hıdayet olması duası ıle….

    Yorum tarafından miryema ez | Şubat 26, 2010 | Cevapla

  9. selamun aleykümhocam Allah sizden razı olsun sizi hep dinliyorum anlattıklarınız karşısında imanım daha çok artıyor ömrüm oldukça size hep dua edeceğim bursaya gelirseniz çok sevinceğim inşallah sizi görmek nasip olur

    Yorum tarafından emine | Nisan 21, 2010 | Cevapla

  10. Allah sizden razi olsun ilminize ilim katsin insallah

    Yorum tarafından Yasar GOKKAYA | Şubat 19, 2011 | Cevapla

  11. Esselamun aleykum ve rahmetullahi ve berekatuhu hocam mustafa islamoglu na saygilarimi sunar gonlunun ve gonul dilinin uzun olmasini cenabi haktan dilerim hocam sorum cenabi allah yaptiran degil yapma gucu verendir tabirini yorumlarmisiniz allaha emanet olun

    Yorum tarafından Bayram tunc | Nisan 1, 2011 | Cevapla

  12. esselamun aleykum hocam.Ben Azerbaycandan yaziyorum sizi ben cok dinliyorum Allah sizden razi olsun her sizi dinlediyim zaman imanim artiyor ve dinimi daha da cok sevmeye basliyorum.Burada sizin elminize ve hutbelerinize cok ihtiyaci olan din kardes ve bacilari var.Sizden rica ediyorum buraya qelmek fikrinde olursaniz eyer insallah benide haberdar edersiniz postamdan cok cok size duaci olurum onceden tesekkur ederim

    Yorum tarafından Ulviyye | Nisan 22, 2011 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: