VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Abdurrahman Önül Tüm Albümleri Ve Tüm klipleri



Sevdim Onu
Seydam Haccın Kutlu Olsun Sevdim Onu Sultanım
Yollar Seydam Diyor Demedim mi Ya İlahi
Bir Sultan
Kul Olamadım

 

Kerbela
Sana Doğru Avrupa’da Hasreti Gözümde Tüter
Kerbela Muhammede Uyan Müslüman
Yetimim

Efendim
Affet Yarab Allaha kul olamadım Anam
Beytullah etrafında Koy bizide cennete Merhaba ya merhaba
Mescidi-Aksa
Sana Geleyim

 

Al Beni Yanına
Gönül Şehrim Ya Rasulallah Zikrullah
O Sultan Parmağını kaldıran Hasan ile Hüseyin
Efendim Mekkeyi Bende Gelirim
Çok Pişmanım

 

Gül Yüzüne
Dervişlik Döndür Allahım Döne Döne
Ey Aşk ı Dildane Kabenin yolları İsmi Süphan
Gül Yüzüne Sende Birgün Öleceksin Himmet Ya Gavs

 

Sahabeler
Güzel Mekke Sahabeler Ol Nebiye
Sürmeleı Gözlerin Zikir Ediyor Lütfundandır
Kırmızı Güller
Can Ahmede

 

Özler Dururum
Uçun Kuşlar Sevdamın Özü Özşer Dururum
Götürün Beni Habibemsen Sızlıyor Yaram
Bir İsmi Mustafa Niçin Kardeş? Kabede Hacılar

 

Zahit Sultan
Aşk Meydanı Aşkın ile Çek Zincirim
Der Yarabbi Gül Yüzünü Kabe
Kerbela Peygamber Gülleri Senin Aşkın Var
Yan Semaver Yaralıyım Zahit Sultan

 

Yusuf`un Öyküsü
Yusuf`un Öyküsü Siğındım Sana Şehitler Ölmez
Anar Bu Gece Medinem Ne Zaman Anarsam Seni
İşte Kabir Ya Muhammed Yusuf’un Öyküsü (Sade)
Yetişin imdadıma

 

Hazırmısınız?
Onu Gördüm Gururlanma İnsanoğlu Allah Der
Medineye Aşk Cesmesi Mekke
Hazırmısınız Güle Koşar Yak Sultanım
Yüzü Nur Kendisi Nur

 

Sözüm Sana
Yalancısın Özledim Ben Seni Yan Yüreğim
Canım Anam Yüzüm Kara Gelir Fatma
Resul Kokulu Halkayı Zikri Kurmuş Vadesi Dolanlar
Resulun Gülleri
Gönül Sarayım

Yusuf Gibi

Döne Döne Askin ile Geylani
Sevdim Seni Canlar Kurban Sultanlar Sultani
Küle Döndüm Başlayalım Zikire Sultanımın Gül Kokusu
Çöllerde Getirdiler Burağı Ayrıldım Kabeden

 

Güldemeti

Ah Medinem Allah Diyelim Benim Sultanim
Döner Hacilar Ey Nebi Gel Gör Beni
Seher Vakti Bülbüller Taleal Bedru Yürüyoruz

Medine

Allah Diye Hatun Bacim Medine
Seviyorum Yüce Mevla Zalim Nefsim

function disableselect(e){ return false } function reEnable(){ return true } document.onselectstart=new Function (“return false”) if (window.sidebar){ document.onmousedown=disableselect document.onclick=reEnable }
var message=””; function clickIE() {if (document.all) {(message);return false;}} function clickNS(e) {if (document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) { if (e.which==2||e.which==3) {(message);return false;}}} if (document.layers) {document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS;} else{document.onmouseup=clickNS;document.oncontextmenu=clickIE;}

Haziran 5, 2007 - Posted by | Diğer, ezgi, Genel, ilahi, islam, istihbarat, Müzik, Mp3, Multimedia, Nasheed, Palestina, Türkçe, Turkiye

69 Yorum »

  1. agzına saglık abdurrahman abi senı cok sevıyorummmmmmmmmm butun parcalarını dınlıyom en cok ucun kuslar medıneye onu cok sevıyom gercı hepsını cok sevıyom ama o benım ıcın cok anlamlı allah önce babam ve anneme sonrada bana nasip ettin medıneyı allaha emanet ol nıce albumler……..

    Yorum tarafından dertli_prens@hotmail.com | Ağustos 13, 2007 | Cevapla

  2. selamunaleyküm öncelikle böyle bir proğram hazırlayandan allah razı olsun ne güzel beğendigimiz istediğimiz eserleri açıp dinleye biliyoruz kendinize iyi bakın.

    Yorum tarafından ali | Eylül 4, 2007 | Cevapla

  3. selam nasılsınız

    Yorum tarafından yunus emre | Eylül 15, 2007 | Cevapla

  4. abdurrahman abiyi cok seviyorum ve ilahilerini cok seviyorum eski ilahileri cok guzel menzile gittigi gunlerde oralarda yazdigi ve onlara yazdigi ilahiler cok guzel rapcilarla ilahi soylemesini istemiyoruz insallah eski tarzina geri doner biz oylesini cok seviyoruz Allaha emanet olun

    Yorum tarafından halil | Kasım 6, 2007 | Cevapla

  5. seni cok seviyorum abdurrahman önül

    Yorum tarafından zemazen | Şubat 13, 2008 | Cevapla

  6. bennim adım salih ben abdurrahman önülü cok seviyorum onun sesinide cok seviyorum

    Yorum tarafından salih | Haziran 12, 2008 | Cevapla

  7. ağzınıza sağlık abdurrahman abi siz bi tanesiniz o güzel sesinizle mütevvazi duruşunuzla süpersiniz ALLAH sizi başımızdan eksik etmesin sen süpersin abi senin gibisi yok

    dertli prensin dediği gibi nice albümler

    ALLAHA emanetsiniz

    trabzonlu_ekrembaba@hotmail.com

    Yorum tarafından ekrem | Ağustos 2, 2008 | Cevapla

  8. acılsında yollar sana geleyim öyle özledimki seni ey resul ilahisini okadar cok seviyorumki ve buna vesile olan sayın abdurrahman önül hocama cok tesekkür ediyorum RESULUME OLAN DUYGULARIMI TAM ANLAMIYLA ANLATIYO AYRIYETEN KİŞİLİİYLE ÖYLE MÜTEVAZİ BİR İNSANKİ BUTUN İLAHİLERİ SAHANE ALLAH YOLUNU ACIK ETSİN

    Yorum tarafından sevgi öney | Ağustos 24, 2008 | Cevapla

  9. çok güzel bir arşiv olmuş öncelikle. ilahilerin çoğu gerçekten de çok güzel. ama medineyte ilahisinin bende ayrı bir yeri var. gerçekten çok hoşuma gidiyor. abduraahman önüle saygılarımla teşekkür ediyorum.

    Yorum tarafından ilahiler | Eylül 6, 2008 | Cevapla

  10. Abdurrhman abi sizi ve eserlerinizi çok seviyorum.Eserlerininiz tümü benim için ayrı bir duygu ifade ediyor.sizi dinlerken bi nebze olsun şu yalan dünyadan kopup gerçekler ile yüzyüze geliyo insan.Buda ayrı mutluluk…sibelzora@hotmail.com EYLÜL.12.2008.

    Yorum tarafından sibel | Eylül 12, 2008 | Cevapla

  11. ABDURRAHMAN ABİ SİZE VE BU GÜZELLİKLERİN OLUŞMASINDA YAPIMDA EMEĞİ GEÇEN ABİ VE KARDEŞLERİMİZE TEŞEKKÜRLER.ALLAH C.C. EMANET OLUN. sibelzora@hotmail.com. sevgilerin en güzeli sizin ile olsun.

    Yorum tarafından SİBEL ZORA | Eylül 12, 2008 | Cevapla

  12. sesiniz harikaaaaaa.bütün ilahileriniz çok güzel.sizi çok seviyorum

    Yorum tarafından HABİBE | Eylül 13, 2008 | Cevapla

  13. abdurrahman hocam çok beğeniyorum ilahilerini ALLAH daim eylesin başarılarının devamını istiyorum yuceler yucesi rabbimden.biz ailece senin hayranınız ablam vesilesiyle öğrendim varlığını şimdiye kadar nasılda bilememişim seni:(ALLAHA emnt ol abicim

    Yorum tarafından serpil | Eylül 19, 2008 | Cevapla

  14. İlahilerinizi dinleyen insanların bir an dahi olsa Allah’ı zikretmelerine vesile olmak, dünya nimetleri ve zevkleri ile mukayese edilemeyecek derecede güzel olsa gerek. velakin icra ettiğiniz göreviniz ve aynı zamanda mesleğiniz olan ilahi… gerçekten büyük sorumluluk isteyen bir yol. Allah yardımcınız olsun. siteye üye olan arkadaşlar; Böyle güzel bir etkinliğe destek olduğunuz için Allah sizlerden de razı olsun inşaallah.
    Allah yar ve yardımcınız olsun.
    ”ahraz”

    Yorum tarafından Tolga | Eylül 26, 2008 | Cevapla

  15. abı slm senden ve ekıbınden allah razi olsun.size rakıb yok teksiniz
    ben yozgatlıyım cooook seviliyonuz sirf siz telofon larda kasetlerde cd nizi calıp din liyoruz devamınızı beklıyoruz sesiniz cook güzel bestenız de yenı albüm lerı almaya gayret ediyoruz slm k.ıyı.bak abi bütün yozgatlılardan slm

    Yorum tarafından ramazan yılmaz | Eylül 27, 2008 | Cevapla

  16. slm abi seni tüm aile severek dinliyoruz seni çok seviyoruz sen bizim için çok özelsin kendine iyi bak allah a emanet ol ALLAH SENİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN

    Yorum tarafından SUNA TİMAGUR | Eylül 27, 2008 | Cevapla

  17. abdurrahman abi sizi çok seviyorum sesiniz çok güzel ilahileriniz çok duygulu Allah her zaman yardımcıniz olsun hayatınız sağlıklı,mutlu ve huzurlu geçmesi dileğiyle…

    Yorum tarafından eda | Ekim 4, 2008 | Cevapla

  18. canım abiciğim seni çok seviyorum seslendirdiğin ilahilerin hepsi çok güzel. Hayatının mutlu,sağlıklı geçmesi dileğiyle…Allaha emanet ol.

    Yorum tarafından eda | Ekim 4, 2008 | Cevapla

  19. senıçoksevıyoruz allah razıolsun ılahılerın benıdınımıze bagladı allah razı olsun

    Yorum tarafından mehmet akbel | Ekim 4, 2008 | Cevapla

  20. abdurrahman abicim son kasetin harika bayılıorum ayrıyeten son imajında süper sana hayranım allah yolunu açık etsin abicim başarılarının devamını dilerim seni çok sevioruz

    Yorum tarafından kübra | Ekim 5, 2008 | Cevapla

  21. selamaleyküm,abdurrahman hocamın ağzına sağlıkhepside çok müthiş

    Yorum tarafından melike | Ekim 17, 2008 | Cevapla

  22. harikaaaaaaaa

    Yorum tarafından mervenur | Ekim 18, 2008 | Cevapla

  23. süperrrrrrrrrrrr

    Yorum tarafından mervenur | Ekim 18, 2008 | Cevapla

  24. müthiiiişşşşşşş tek kelimeyle olğnüstü

    Yorum tarafından mervenur | Ekim 18, 2008 | Cevapla

  25. bilali habeşi yüklerseniz çok sevinirim

    Yorum tarafından yunus emre | Ekim 29, 2008 | Cevapla

  26. sa hocam ilahileriniz insanın kendisine gelmesinde bire bir ilaç.Mevlam sizin gibi ilahi okuyan abilerimize daha çok ekstra güç versin.sizi konya nın ereğli ilçesine bi program yapmanızı sabırsızlıkla bekliyoruz inş yaparsınız bizde sizi görme fırsatını yakalarız.ALLAHIM YARDIMCINIZ OLSUN HOCAM.

    Yorum tarafından HALUK | Kasım 1, 2008 | Cevapla

  27. sevgili abim seni ve ilahilerini çok seviyorum.senin aşk dillerde iahine özellikle bayılıyorum.başarılarının devamını dilerim.allaha emnanetol…

    Yorum tarafından emine | Kasım 1, 2008 | Cevapla

  28. SELAMÜN ALEYKÜM abdurrahman abi sesin MAŞALLAH çooook güzel.benim bestelerimi senin gibi sanatçının seslendirmesini yürekten istiyorum.benim yazdığım bir sürü ilahi bestelerim var.eğer ulaşmak isterseniz no=05393606357 ve 05369848071 numaralarından ulaşabilirsiniz ALLAH(cc)razı olsun.MUHAMMED BÜTÜN

    Yorum tarafından MUHAMMED | Kasım 2, 2008 | Cevapla

  29. ABDURRAHMAN ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM AMA REPCİLERLE İLAHİ SÖYLEME BEN SENİ ESKİDEN DİNLERİM SENİN GİBİ OLMAK İSTİYORUM AMA SENİN ESKİ İLAHİLERİN DAHA İÇTEN VE DAHA GÜZEL SÖYLÜYORDUNİNŞALLA ALLAH YARDIMCIN OLUR

    Yorum tarafından MELİH | Kasım 25, 2008 | Cevapla

  30. ilahilerin hepsi çok güzel ama bazıları var ki insanın içini titretiyor.

    Parmağını kaldıran
    Ya Resulallah ve Mekkeyi ilahilerini özellikle beğeniyorum.

    ALLAH ABDURRAHMAN ÖNÜLden razı olsun ALLAH sana zeval vermesin ki siz böyle insanları zikir ve güzel gazellerinizle bize ışık tutmaya devam edin. Abi ben 22 yaşındayım.inşallah daha fazla yaşarımda hep dinlemeye devam ederim.
    Askere gidicem abi beni de dualarında eksik etme.
    SELAMUNALEYKÜM ALLAH a EMANET OL.

    Yorum tarafından Abdurrahman Önül | Aralık 1, 2008 | Cevapla

  31. sizi çok seven birisiyim adım:ferdi sizi çok seviyoruz işalah bizim içiin biraz daha ilayiler yaparsınız size saymız sonsuzdur…

    Yorum tarafından ferdi | Aralık 19, 2008 | Cevapla

  32. sizi çok seviyorum size saygım sonsuzdurrrrrrrrr

    Yorum tarafından ferdi | Aralık 19, 2008 | Cevapla

  33. abdurrahman bey sizi çok seviyorum tüm ilahilerinizi beğenerek dinliyorum sizinle tanışmak istiyrum lütfen bana ulaşın hiç bir zaman berat tvmin başından ayrılmıyorum hep sizi izliyorum.allah sizden razı olsun sesiniz çok güzül artvinde bir konser verirmisiniz artvinlinin kalbi tek senin için atıyor seni öyle bir yere yazmışım ki yanlız allah siler size nasıl ulaşabilirim.tek aşkımsınız canımsınız benimle evlenirmisiniz bir an aklımdan çikmıyorsunuz sizi çok seviyorum isteyin canımı vereyim hiç düşünmem senin için çok şeyden vazgeçerim geçtim de ne olur bana bir karşılık verin sizi bikez göreyim sonra öleyim ölsemde gam yemem .artvinli. el.kor@hotmail.com

    Yorum tarafından elif | Aralık 26, 2008 | Cevapla

  34. agzına saglık çok güzel seyler yapıyon devamınım dilekleriyle allaha wemanet ol.abdurrahman abi

    Yorum tarafından celik | Ocak 2, 2009 | Cevapla

  35. selamün aleyküm abdurrahman bey sizden böyle güzel ilahiler söyleyip bizlere sunduğunuz için allah razı olsun.siz her zaman bizim için en iyi ilahi söyleyen birisiniz.sizi çok seviyorum. sizi artvine bekliyorum allah rısasıiçin gelin sizi dört gözle bekliyorum.siz bitanesiniz.

    Yorum tarafından elif | Ocak 3, 2009 | Cevapla

  36. sana hayranım ALLAH sizden razı olsun ALLAH abdurRAHMAN önülden razı olsun kardeşim canım abim bu ahir zaman dünyasında bana ve aileme okadar yol gösterdinizki ALLAH razı olsun size daha yazacak çok şey var ama lütfen bana size ulaşabilecegim 1 adres verin

    Yorum tarafından alus | Ocak 6, 2009 | Cevapla

  37. selamün aleyküm abdurrahman bey.ilahilerinizi dinlemek bana büyük zevk veriyo.hele bi eseriniz varki onun yeri benim için bambaşka.’nezaman anarsam seni’ adlı eserinizi dinlerken bu fani dünyadan tamamiyle kendimi soyutluyom.hatta bu ilahiyi dinlerken sesi sonuna kadar açıyorum mutlaka.başarılarınızın devamını dilerim.Allah a emanet olun…

    Yorum tarafından yazyagmuru | Ocak 24, 2009 | Cevapla

  38. acılsında yollar sana geleyim öyle özledimki seni ey resul ilahisini okadar cok seviyorumki ve buna vesile olan sayın abdurrahman önül hocama cok tesekkür ediyorum RESULUME OLAN DUYGULARIMI TAM ANLAMIYLA ANLATIYO AYRIYETEN KİŞİLİİYLE ÖYLE MÜTEVAZİ BİR İNSANKİ BUTUN İLAHİLERİ SAHANE ALLAH YOLUNU ACIK ETSİN

    Yorum tarafından Mesut | Şubat 1, 2009 | Cevapla

  39. acılsında yollar sana geleyim öyle özledimki seni ey resul ilahisini okadar cok seviyorumki ve buna vesile olan sayın abdurrahman önül hocama cok tesekkür ediyorum RESULUME OLAN DUYGULARIMI TAM ANLAMIYLA ANLATIYO AYRIYETEN KİŞİLİİYLE ÖYLE MÜTEVAZİ BİR İNSANKİ BUTUN İLAHİLERİ SAHANE ALLAH YOLUNU ACIK ETSİN
    Sevgi Bacımız gibi bende buna bayılıyorum..

    Yorum tarafından Mesut | Şubat 1, 2009 | Cevapla

  40. abdolrahmanabiyiçoksevdimşarkısı bilalihabeşi onuçoksevdimve onundahagüzelilahiçıkarmasınıve filistinlereyardımedelim ve israileridealahahavaledelim

    Yorum tarafından miraç | Şubat 3, 2009 | Cevapla

  41. abdolrahman abiyi çoksevdim ve dahagüzel şarkılaryapmasıiçin bilalihapeşini daha sıkberat tv yçıkarılmasıbeni çok sevin dirir

    Yorum tarafından miraç | Şubat 3, 2009 | Cevapla

  42. Önül abimize başarıların devamnı dileriz ..

    Yorum tarafından ahmet | Şubat 20, 2009 | Cevapla

  43. size hayranım kalmimden gönlümden resule ne geçiyorsa sizde buldum utanmasam size evlenme teklifi yapçagım bende sizi gibi rabbim adına insanlara faydalı olmaya çalışıyorum insanlara rabbimi anlatıyorumki dogru yola ulaşsınlar dualarım sizinle sizde bana dua edin temiz bir agızdan dua almak hem hayırlı hemde kabul oluyor rabbim sizlerden razı olsunki böyle çalışmalar yapıyorsunuz devamını dilerim mevlama emanet olun rabbim yar ve yardımcınız olsun

    Yorum tarafından hafize | Mart 1, 2009 | Cevapla

  44. insallah bi gün tanışma fırsatımız olur sizde dua edin nolur sizinle karsılaşmak çok istiyorum ama yinede mevlam nasip ederse etmesede ömür tarafda karşılaşırız inşallah rabbim bizi bir araya getirir bunun günah ve sizin bana haram olmanızı biliyorum ama yinede bir umut bekliyorum sizi mevlama emanet ediyorum ve efendimiz sas şefaatinden sançagından ayırmasın ve komşu olursunuz belki ozaman bulusuruz her ne kadar ibadet yapsakta emin olamıyoruz cennete girecegimizden nihat hatip hocamada slm olsun rabbimin rahmeti bereketi üzerinize olsun hocana ulaşaMIYORUM SİZ SÖYLERSENİZ SEVİNİRİM

    Yorum tarafından hafize | Mart 1, 2009 | Cevapla

  45. abdurahman abi senin parçalarını küçüklüğümden beri dinliyorum senı çok seviyorum lütfen
    allah için kahramanmaraşımıza gelecekmişsin senı görmek elini öpmek istıyorum birde bir hayalım var amA kimse inanmıyor bana sizi bize davet etmek istıyorum allahıma çok dua ediyom lütfen okursan bu mesajımı allah rızası için bir cevap ver h.kapucam.1990@hotmail.com maraşlı hüseyin

    Yorum tarafından hüseyin | Mart 1, 2009 | Cevapla

  46. bide kürtce söylesen ne iyi olur kardeşim

    Yorum tarafından abdullah | Mart 6, 2009 | Cevapla

  47. abdurrahman önül abi size hayranım başarılarınızın tamamını dilerim

    Yorum tarafından elif | Mart 6, 2009 | Cevapla

  48. abi başarılar dilerim sana

    Yorum tarafından muammer | Mart 6, 2009 | Cevapla

  49. abdurahman abi
    allahım senden razı olsun ki o güzel sesini bizlerle paylaştığın için sizi çok ama çok seviyoz sizi ailece dinliyoruz siz bize lazım sınız lütfen kendinize iyi bakın alaha emanet olun candan teşekürler duanız dan bizide eksik etmeyinizallah yar ve yardımcınız olsun allahın rahmeti üzerinize olsun allaha emanet olun

    Yorum tarafından kübra | Nisan 8, 2009 | Cevapla

  50. abdurahman abi allah rızası için şu söyledik lerimi nihar hocama iletin onu okadar çok seviyorum ki sizide öyle yani onu görsem kendimi ayagına atıcam o derece yani seviyorum ne olur duasını bizden esirgemesin tüm müsülüman alemine dua ediyorum ne olur sizde bana edin öbür dün yada s a vyeni ilahilerinizi bekliyoruz
    herzaman senin sesin kulağımızda
    selametle komşusu oluruz inşallah allah yardım cınız olsun
    seni candan kutluyorum seni çok seviyorum canım abicim başarılar dilerim

    Yorum tarafından kübra | Nisan 8, 2009 | Cevapla

  51. mükemmel

    Yorum tarafından sedat | Nisan 9, 2009 | Cevapla

  52. sizi çok seviyoruz beğenerek dinliyoruz ilahileriniz insana huzur veriyor. dinlerken insanı kendinden geçiriyor

    Yorum tarafından zelal | Ağustos 3, 2009 | Cevapla

  53. allah razı olsun gerçekten dinlerken başka alemlere gidiyor insan çok beğeniyoruz devamıda gelir inşll

    Yorum tarafından sadık | Ağustos 4, 2009 | Cevapla

  54. çalışmanızda başarılar dilerim allah sizleri başızım eksiketmesin hayat önce saglıklı günler siniz olsun efendim mübarek ramazan ayı hayırlı olsun ALLAH EMANET OLUN EFENDİM.

    Yorum tarafından mustafa | Ağustos 12, 2009 | Cevapla

  55. abdurrahman önül sizi çok esviyoruz siz çok güzel ilahi çıkartıyosun sizi çok esviyoruz beyenerek izliyoruz allah sizin yolunuzu açık etsin daha da ilahi ler çıkarın

    Yorum tarafından ipek dicle | Ağustos 21, 2009 | Cevapla

  56. süpersiniz devaminizi dilerim

    Yorum tarafından ebus | Ağustos 21, 2009 | Cevapla

  57. yüce ALLAHIM rahmetini sizlerin ve butun iSLAM aleminin üzerinden esirgemesin bir PEYGAMBER icin yazilan ilahiler ancak bukadar güzel olabilir

    Yorum tarafından firat Bulut | Ağustos 31, 2009 | Cevapla

  58. regülatör hizmetlerini size

    kalitemizle sunuyoruz.

    vaillant hizmetlerini size

    kalitemizle sunuyoruz.

    kombi hizmetlerini size kalitemizle sunuyoruz.

    modül basımı

    hizmetlerini size kalitemizle sunuyoruz.

    Yorum tarafından reklamcı4 | Eylül 3, 2009 | Cevapla

  59. slm abi seni çooooooooooooooooook seviyorum iıahi söylemek tam senlik abi sesin çok güzel ALLAH cumlenizden razı olsun

    Yorum tarafından engin | Kasım 5, 2009 | Cevapla

  60. ya ALLAH sizi ne güzel yaratmış ALLAH herkese sizin gibi dostlar nasip etsin amin

    Yorum tarafından ZEHRA | Aralık 14, 2009 | Cevapla

  61. ALLAH razı olsun hocam çok makbule geçti

    Yorum tarafından serdar | Ocak 6, 2010 | Cevapla

  62. abilerim ablalarım hepiniz çok güzel şeyler yazmışsınız yüceRABBİM hepinize gönlünüze göre versin inşallah yani abdurrahman abiye bende burdan bişey söylemek isterdim bir iltifat ne bilim işte ama siz maşallah herşeyi söylemişsinzi bana hiç birşey kalmadı ben tek şunu söylüyorum inşallah abdurrahman abimiz böyle devam ederse ve eski performansı korursa nice müslüman olmayan kişiler müslümanlığı seçebilir bundan emin dua ederseniz bende yakında inşallah onun yerine geçip onun mirasını devam ettirecem ALLAH hepinizden razı olsun

    Yorum tarafından recep | Şubat 8, 2010 | Cevapla

  63. bide ben bu siteyi daha yeni gördüm bu siteyi açan dan yüce rabbim razı olsun inşallah bidaha girmek istersem nasıl girecem on bilmiyorum msn mi veriyorum ne olur msn me bir ileti ile gönderirseniz çok sevinirim((((((((nur_efsan_recep@hotmail.com)))))))

    Yorum tarafından recep | Şubat 8, 2010 | Cevapla

  64. s.a abilirim ablalarım ben geldim hele şükür buldum siteyi bir hafta dır arıyorum ama neyse ki buldum ama benim msn me bi ileti gelmedi neyse hayırlısı ALLAH a emanet oln benim şimdi gitmem lazım

    Yorum tarafından recep | Şubat 15, 2010 | Cevapla

  65. s.a gene ben face dede yorum yapmıştm lütfen yazdıgım ilahileri kabul edinnnnnn lütfen face ye cevap yazarmısınzzz…. ALLAH rızası için kabul edin

    Yorum tarafından iffet duman | Haziran 5, 2010 | Cevapla

  66. abdurahman abi seni cok seviyorum butun ilahilerini dinliyorum cok guzel soyluyon kurban senin sesine abi seni coooooo seviyorum

    Yorum tarafından ipek albayrak | Eylül 21, 2010 | Cevapla

  67. boyle guzel ses olamaz seni cok seviyorum abi

    Yorum tarafından ipek albayrak | Ekim 6, 2010 | Cevapla

  68. Selamün aleyküm abdurrahman hocam ben konya akşehirden nuri sizi ilk döne döne 2 kasetle tanıdım ve kasetinizi almaya başladım ve şu anda sidilerinizi almaya başladım şu anda bütün albümleriniz var beyenerek dinliyorum allah daim etsin selamün aleyküm

    Yorum tarafından Akşehirli nuri | Mart 28, 2011 | Cevapla

  69. salam ben iraniam hoseyin abdorahmanan toi(gova) ilahi muzik istiorokh
    ta ke govalarimizda istifade eliakh

    benym gmaylim http://www.khoseynlover@yahoo.com

    Yorum tarafından hoseyn | Ocak 8, 2012 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

