VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

2007 OKS SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ , OKS’de dereceye girenler ve İşte OKS Türkiye Birincisi


Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (OKS) sonuçları açıklandı. Kaç puan alan adaylar tercihte bulunabilecek? OKS sonuçlarını öğrenmek için tıklayınız!

OKS SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ

OKS’de, Matematik-Fen (MF) ve Türkçe-Matematik (TM) puan türlerinde İstanbul Özel Marmaraevleri İhlas İlköğretim Okulu’ndan Fatih Özkan, 500 tam puan alarak birinci oldu.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, Bakanlık Başöğretmen Salonu’nda, OKS sonuçlarıyla ilgili basın toplantısı düzenledi.

Bakan Çelik’in verdiği bilgiye göre, sınava 818 bin 359 aday girdi. Bunlardan 791 bin 82’sinin puanı hesaplanmaya değer bulundu. 27 bin 277 kişi ham puan barajını aşamadı.

SONUÇLAR İÇİN

TERCİHLER NASIL YAPILACAK?

Milli Eğitim Bakanlığı’nın http://meb.gov.tr internet adresinden de duyurulan sınav sonuçlarına göre, 2007-2008 öğretim yılı için resmi ve özel fen liselerine, sosyal bilimler liselerine, Anadolu liselerine öğrenci yerleştirilecek.

OKS-Türkçe-Matematik (OKS-TM) ve OKS-Matematik-Fen (MF) puan türlerinin herhangi birinden 160 ve üzeri puan alan adaylar tercihte bulunabilecek. Fen liselerine ve Anadolu sağlık meslek lisesi ile sağlık meslek liselerine OKS-MF puanıyla diğer okullara ise OKS-TM puanıyla yerleştirme yapılacak. Tercih işlemleri, Milli Eğitim Bakanlığı’nın http://oks2007.meb.gov.tr veya http://www.meb.gov.tr adresli internet sitesinden yapılabilecek.

Velilerin bireysel olarak ya da ilgili okul müdürlükleri aracılığıyla yapacağı tercihler, 11-20 Temmuz tarihleri arasında yapılacak. Adaylar, en fazla 20 okul tercih edebilecek.

Tercih yapacak her aday, okul aile birliğine 5 YTL ödeyecek. Tercih sonuçları 27 Temmuz Cuma günü açıklanacak. Kesin kayıtlardan sonra boş kalan okul kontenjanları 8 Ağustos 2007 tarihinde açıklanacak ve ikinci yerleştirme için başvurular 9-14 Ağustos 2007 tarihleri arasında alınacak. İkinci yerleştirme sonuçları da 20 Ağustos 2007 tarihinde açıklanacak.

OKS’de dereceye girenler

Milli Eğitim Bakanı Çelik, 2007 Ortaöğretim Kurumları Sınavı’nın sonuçlarını açıkladı. Değerlendirme 99 soru üzerinden yapıldı. İşte dereceye giren öğrenciler:

İşte OKS'de dereceye girenler

Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (OKS) sonuçları açıklandı.

OKS’de, Matematik-Fen (MF) ve Türkçe-Matematik (TM) puan türlerinde İstanbul Özel Marmaraevleri İhlas İlköğretim Okulu’ndan Fatih Özkan, 500 tam puan alarak birinci oldu.

İKİNCİLER

Sınavda, MF ve TM puan türlerinde ikinciliği 496.657 puanı alarak şu öğrenciler paylaştı:

Van Özel Serhat İlköğretim Okulu’ndan Mustafa Mete,

Isparta Özel Altınbaşak Çakın İlköğretim Okulu’ndan Fatma Karakoç,

TED Batman Petrol Koleji Vakfı Özel İlköğretim Okulu’ndan Ufuk Serkan Yıldırım,

Ankara Anıttepe İlköğretim Okulu’ndan Begüm Aydıner,

İstanbul Özel Kartal Doğa İlköğretim Okulu’ndan Ahmet Ali Dinler.

ÜÇÜNCÜLER

MF puan türünde Kocaeli General Edip Bayoğlu İlköğretim Okulu’ndan Enes Aybar ile

Muş Hikmet Uluğbay İlköğretim Okulu’ndan Abdülkadir Sözen 497.460 puanla üçüncülüğü paylaşırken,

TM puan türünde Manisa Özel Doruk İlköğretim Okulu’ndan Zeynep Ölmez ile

İstanbul FMV Özel Işık İlköğretim Okulu’ndan Onur Can Soybir 495.577 puanla üçüncü oldular.

İLLERE GÖRE DURUM

Birinci il Burdur, ikinci Kırşehir, üçüncü Eskişehir, dördüncü Nevşehir..

OKS’DE BİRİNCİ İL BURDUR

Orta Kurumlar Sınavı’nda(OKS) geçen ikinci olan Burdur, bu yılki sınavda birinciliği elde etti.

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, OKS sonuçlarını açıkladı. OKS sonuçlarına göre geçen yıl ikincilik kürsüsüne oturan Burdur, bu yıl birinci oldu.

Sonucun memnuniyet verici olduğunu söyleyen Burdur Milli Eğitim İl Müdürü Recep Yiğit, başarıda emeği geçenlere teşekkür etti.

Başarının tek başına gelmediğini ifade eden Yiğit, eğitime yapılan yatırımların sonucunu aldıklarını belirtti.

İşte OKS Türkiye Birincisi öğrenci

İhlas Koleji ve Fatih Dersaneleri öğrencisi Fatih Özkan, 100 sorudan 99’unu doğru yanıtlayarak OKS Türkiye birincisi oldu…

Seçkin Çakır‘ın haberi

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 10 Haziran 2006’da yapılan ve 824 bin 551 ilköğretim 8’inci sınıf öğrencisinin katıldığı Ortaöğretim Kurumları Sınavı(OKS)’na İhlas Koleji damgasını vurdu. 100 soru üzerinden 99 soruyu doğru yanıtlayan İhlas Koleji ve Fatih dersaneleri öğrencisi Fatih Özkan, hata yaptığı Fen Bilgisinden 13. sorusunun iptali üzerine Türkiye birincisi oldu.

Başarısıyla tüm İhlas Koleji hem de kendi ailesinin gururu olan Fatih Özkan, bu dereceyi sistemli, düzenli ve programlı çalışmaya borçlu olduğunu söyledi..

Ailesinin ve okulunun kendisine çok iyi bir ortam hazırladığını vurgulayan Özkan’ın en büyük teşekkürü kendisine her aşamada yardımcı olan öğretmenlerineydi. ”Sınava hazırlanma aşmasında anlamadığım tüm konularda öğretmenlerimden yardım aldım” diyen OKS birincisi, sınav gününü ise şöyle anlattı: “Sınavda pek heyecan yapmamaya çalıştım. Kendimi motive ettim. Ailem sıkıldığım zaman hep benimle sohbet etti. Hedefimi onlarla belirledim, hangi okula gideceğimi de. Her konuda bana destek oldular. Annemin moral desteği çok yararlı oldu.” dedi.

Sınavda fazla zorlanmadığını ancak herkes gibi çok heyecanlandığını vurgulayan Özkan, sınavın başlamasıyla birlikte heyecanının kalmadığını ifade ederek şöyle konuştu: ”Benim için öncelikle Türkçe sorularının kolay olması önemli idi. Önce Türkçe sorularını çözüyorum.Türkçe soruları da çok kolay olduğu için sınav beni fazla zorlamadı ve başarılı bir şekilde soruları yaptım.’ dedi.

Sınav sonucunu öğrendiğinde başarısını anne,baba ve öğretmenleri ile paylaşan Fatih Özkan’ın mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Çocuklarının başarısını değerlendiren aile ise oldukça mutluydu. Anne Emine Nilgün Özkan, “Fatih’in başarısında en büyük pay, planlı ve programlı çalışması. Bunun yanı sıra önerilerimize kulak vermesi de bu sonucu doğuran bir başka önemli etken’ dedi.

Oğlunun başarısıyla gurur duyan Baba Abdullah Özkan ise böyle bir sonucu bekliyordu. Baba Özkan, ‘Bu beklediğimiz bir başarı idi.Başarı ter kokar. Gerçekten Fatih ter dökerek bugünlere geldi. Aile,okul ve öğrenci bir araya gelince başarı kaçınılmaz oldu.” Sözleriyle duygularını dile getirdi.

Fatih Özkan’ı büyük sınava hazırlayarak birincilik ipini göğüslemesini sağlayan İhlas Eğitim Kurumları’nın Genel Müdürü Hami Koç ise başarılı olan öğrencisini tebrik ettikten sonra “Meslektaşlarıma, öğretim kadroma teşekkür ederim.Geçmiş yıllarda yapmış olduğumuz çalışmaların ürünü olarak bu başarıyı elde ettik. Birçok başarıya imza attık.Genel olarak bütün öğrencilerimizin kendi kapasitelerinin üzerine çıkmalarını ve başarılı olmalarını hedefliyoruz” şeklinde konuştu.

(Haber7)

Temmuz 9, 2007 - Posted by | Öğrenci, Diğer, Eğitim, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Son Dakika, Türkçe, Turkiye

38 Yorum »

  1. bakın ben
    3 gundur oks sonuclarına bakamıom ne ya bu

    Yorum tarafından tayfun | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  2. ya biri cevap versin

    Yorum tarafından tayfun | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  3. sizden adam olmz bi siteyi vermediniz

    Yorum tarafından tayfun | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  4. 22280291220

    Yorum tarafından CUMA | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  5. oks sonuçlarını görmek istioruz siteyi verin yaa meraktan çatlıcaz herkes telaş içinde biri duysun bizii

    Yorum tarafından gülsüm | Temmuz 13, 2007 | Cevapla

  6. alın bu siteye girin

    Yorum tarafından turgay | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  7. alın bu siteye girin TC KİMLİK NO’yu yazın çıkıo http://oks2007sonuc.meb.gov.tr/ ii günler

    Yorum tarafından turgay | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  8. sınav beklediğim gibi geçmedi ama üzülmüyorum yinede ii bir liseye yetiyor:)bu arada fatih senide tebrik ediyorum;)

    Yorum tarafından ggdf | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  9. ben sizin deshaneye gelmek istiyorum ama nasıl?

    Yorum tarafından burcu | Temmuz 23, 2007 | Cevapla

  10. BİRİ BANA TC KİMLİK NOSUNU VERSİN BEN ONA BAKARIM CANLARIM CİĞERLERİM:)

    Yorum tarafından burcu | Temmuz 23, 2007 | Cevapla

  11. ben öncelikle oks sorularıkolaydı ama yapamadim.tabi benm için -önmli değil babam zengiü

    Yorum tarafından ESMA | Temmuz 24, 2007 | Cevapla

  12. ya üffffff bir kerede kız çiksın ama güzel olsun kazma itlerini 1.yapmayın o inekleri bş vrn bn daha yakışıklıyım hadi by

    Yorum tarafından emre | Temmuz 24, 2007 | Cevapla

  13. ya arkadaşlar bu site dalga geçilecek site değil baban zengin olursa olsun senin okuman lazım be tabi zenginsiniz ama adam değilsiniz okuda adam ol kardeşim

    Yorum tarafından büşra | Temmuz 25, 2007 | Cevapla

  14. sey arkadaşım tc nosunu vere cuma sarıkaya baktım sonucuna kazanamadınız yazıyor

    Yorum tarafından hazcık | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  15. yhaa bn oks ye bu sene gircem oks sorularını arıyorum ama henüz bulamadım öle bi site varsa lütfen yazın..

    Yorum tarafından özge | Nisan 19, 2008 | Cevapla

  16. meraba arkadaşlar ben izmir fen çıkardım ya siz

    Yorum tarafından dicle | Nisan 20, 2008 | Cevapla

  17. slm arkadaşlar ben yeni bu sene oks ye girecem kazanamayan arkadaşlarımın puanlarını öğrenebilirmiyim bi de bu sene oks ye girecek tüm arkadaşlara başarılar dilesem benim zararıma olur ama yinede diliyorum umarım herkes istediği okulu kazanır umarım bi daha mesaj attığımda oks yi kazanmış olurum SON OKS Lİ KEVSER_OKS

    Yorum tarafından kevser budak | Mayıs 21, 2008 | Cevapla

  18. bide fat6ihin hangi okula gittiğini öğrenebilirmiyim

    Yorum tarafından kevser budak | Mayıs 21, 2008 | Cevapla

  19. ben son oks kurbanıyım acaip stres war abi ya npjm blmiorm

    Yorum tarafından PıNaR | Haziran 2, 2008 | Cevapla

  20. bok

    Yorum tarafından büşra | Temmuz 4, 2008 | Cevapla

  21. bende bu sene girdim dur bakalım süper geçti ama 200 den fazla birinci varmış umarım iyi bi lise olur benim gii tüm 2008 li arkadaşlara allah yardım etsin ayrıca esma hanımefesinin zengin olması onun için önemli olmaması anlamına gelmez ayıp =@ bide cuma arkadaşım tc ni vermişin dikkat et nebiliyim hadi iyigeceler
    saat:01:35 falan

    Yorum tarafından ilknur | Temmuz 10, 2008 | Cevapla

  22. buranın saati yanlış kanımca=)))

    Yorum tarafından ilknur | Temmuz 10, 2008 | Cevapla

  23. rezilsiniz yaa

    Yorum tarafından gtyyhu | Temmuz 12, 2008 | Cevapla

  24. saflar

    Yorum tarafından gtyyhu | Temmuz 12, 2008 | Cevapla

  25. O KAZMA İT DEDİKLERİN ÜLKEYİ KURTARIYO SİZ NE BOŞ İNSANLARASINIZ BE

    Yorum tarafından MERVE | Temmuz 17, 2008 | Cevapla

  26. hey allhım ya nekadar malsınız siz yaa siz olunda okadar inek olsunda olun yanii amllar szi daha dalga geçin asıl kazmalar sizsiniz çokcuk bileğinin hakkıyla 1.oluyo siz neler diyonuz yazıklar olsun yanii mallar bide akıllarınca laf atıyolar inekller size rest çeker bee başka diyecek çok şey var size ama terbiyemi bozmanm sizin gibilere ben gideyimde kitap okuyım ineklerinde bir hazmı var dimi:@salaklar yaa

    Yorum tarafından şeyma | Temmuz 17, 2008 | Cevapla

  27. warya ben dünyadas hiçbir şey istememiştim oksden yüksek bir puan almak kadar ama noldu paronoyak hayal zifiri karanlıkta kayboldu of offf

    Yorum tarafından tugay | Temmuz 31, 2008 | Cevapla

  28. ya inanın ki herkes tam puan yaptı puanlarımız niye düşük derseniz doldurmada kaydırma yapmışsınızdır boş werin

    Yorum tarafından tehlikeli | Ağustos 16, 2008 | Cevapla

  29. fatih ben seni geçtim hakkım yenildi

    Yorum tarafından ali | Eylül 19, 2008 | Cevapla

  30. oks benım hayatıma ıslemıstı sankı o sınavı kazanamazsam sankı bır daha hıc basarılı olmuyacagım gıbı gelıyordu ve korktugum basıma geldı ve ben oks yı kazanamadım .aslında burda yanlıs olan mıllı egıtımın bızım hayatımızı tek bı sınava tabı tutmasıydı .neyse artık oks yı kafama takmıyorum am sımdıde öss var ama ınsallah bu sınavı kazanarak oks ye olan borumu oduyecedım.

    Yorum tarafından ayşe | Aralık 10, 2008 | Cevapla

  31. ben sbs öğrencisiyim ve içim çok rahat valla bu sene 8.sınıf öğrencisiyim ve sbsye gircem:)
    SENİ ÇOK SEVİYORUM SBSSSS…..
    ALLAH BUNU YAPANDAN RAZI OLSUN

    Yorum tarafından meryem | Aralık 13, 2008 | Cevapla

  32. allah hepinize kolaylık versin

    Yorum tarafından kral oyunları | Şubat 25, 2009 | Cevapla

  33. neden böle bu sistem biri dur desin ama haytımız sınav olmuşş beyyinlerimiz sınav diye bağırıyo

    Yorum tarafından evrim | Mart 22, 2009 | Cevapla

  34. hüseyin çelik sağolsun ben senin yerinde olsam 500 puan alırım muhallebiciiiiiiiiiiiiii

    Yorum tarafından coşkun | Temmuz 6, 2009 | Cevapla

  35. ulan gerzekler bakın bn oks ye girmiş bi adamm şimdi ne kadar pişmanım biliyorusunuz millet kabataşta okurken ben düz lselerde sürtüyorum biraz adam olun aklınızı bşınızadeşirin…

    Yorum tarafından yaktın bn oks | Şubat 12, 2010 | Cevapla

  36. bune yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

    Yorum tarafından ali | Haziran 7, 2010 | Cevapla

  37. birincinin resmi yokmu???

    Yorum tarafından ali | Haziran 7, 2010 | Cevapla

  38. çok gzel site

    Yorum tarafından burs veren yerler | Aralık 7, 2010 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

