VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Sözleşmeli İmamhatip alımı ve Kur’an kursu öğreticisi yerleştirme sonuçları


Sonuçları görmek için tıklayınız.

 Diyanet İşleri Başkanlığı taşra teşkilatında bulunan cami ve mescitlerde din görevlisi ihtiyacının karşılanması amacıyla, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4’ncü maddesinin (B) bendi uyarınca 6.000 adet sözleşmeli imam-hatip alınacaktır.

Diyanet Taban Puanları Açıkladı

Diyanet Taban Puanları Açıkladı

Diyanet, Sonuçları Değiştirdi

Ağustos 3, 2007 - Posted by | Diyanet, Diğer, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Son Dakika, Türkçe, Turkiye

77 Yorum »

  1. [...] Sözleşmeli İmamhatip alımı ve Kur’an kursu öğreticisi yerleştirme sonuçları [...]

    Pingback tarafından Diyanet İşleri Başkanlığı Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği « VaTaN | Ağustos 3, 2007 | Cevapla

  2. [...] ÖNEMLİ:Sözleşmeli İmamhatip alımı ve Kur’an kursu öğreticisi yerleştirme sonuçları A… [...]

    Pingback tarafından Diyanet İşleri Başkanlığı Duyuru - Sözleşmeli 6000 İmam-Hatip ve 2500 Kur’an Kursu Öğreticisi Alımı « VaTaN | Ağustos 3, 2007 | Cevapla

  3. kazanmak istiyorum

    Yorum tarafından zeynep | Ağustos 3, 2007 | Cevapla

  4. sözleşmeli imam hatip sonuçları

    Yorum tarafından seyfullah yapak | Ağustos 3, 2007 | Cevapla

  5. yok

    Yorum tarafından şeyma | Ağustos 3, 2007 | Cevapla

  6. [...] Sözleşmeli İmamhatip alımı ve Kur’an kursu öğreticisi yerleştirme sonuçları Sonuçları görmek için tıklayınız. […] [...]

    Pingback tarafından Top Posts « WordPress.com | Ağustos 3, 2007 | Cevapla

  7. sonuçları ögrenmek istiyorum

    Yorum tarafından tayfur | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

  8. ben imam hatip lisesi mezunu bir bayanım, kpss ye de girdim puanım yeterli, kuran kursu öğreticisi olmak istiyorum. ama yetki belgesi isteniyo onun için nereden ve nasıl alındığını bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. cevap bekkiyorum.

    Yorum tarafından fatma özkan | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

    • benim eşim hafız oldu belgesini aldı imam hatip lisesini biitirdi kendisi kur an kursu öğreticisi olmak istiyor neler gerekli ya yardımcı olurmusunuz .yardım etmek isteyen her kesten allah razı olsun teşekkür ederim cevap bekliyorum.

      Yorum tarafından ersin | Mart 1, 2012 | Cevapla

  9. yıne olmadı yıne yerlestırılemedı ablam rabbım sen herseyın ıyısını bılırsın yerlestırılenlerıde tebrık ederım hersey gonlunuzce olsun allaha emanet olun esselamu aleykum

    Yorum tarafından nurhayat | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

  10. adım müberra çelik sonucumu öğrenmek istiyorum

    Yorum tarafından müberra çelik | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

  11. söleşmeli imam alımında hakdaniyet göremiyorum 50.55 alan hafız ve ilahiyat menzunları alınmış ağırlıkla bizler kps den 80 85 pua aldığımız halde giremiyoruz branşlara konteja verilebilirdi

    Yorum tarafından ali | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

  12. w

    Yorum tarafından yunus emre | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

  13. diyanet işleri kuran kursu atamaları tercih sonucunu öğrenmek istiyorum

    Yorum tarafından şeyma | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

  14. canım müftülüklere müracat et yada il müftülüğü daha iyi tarih al ve hazırlan ,allah yardımcın olsun

    Yorum tarafından nurmelek | Ağustos 4, 2007 | Cevapla

  15. sözleşmeli imam alımında kocaeli sıralamasına puanım yetiyodu.ancak yerleşemedim kpss 2007/5 ile kadro atamam yapılmıstı yanlışıkla sartları uymayan kodu yazmısım atamam gerçeklesmedi sözlesmeliye yerlesememe sebebi olabilir mi ne yapmalıyım

    Yorum tarafından hasan | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  16. sinav sonucunu görmek istiyom

    Yorum tarafından atilla | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  17. inşallah kazanmışımdır

    Yorum tarafından atilla demirci | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  18. belli olduğu için teşekkürler

    Yorum tarafından atilla demirci | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  19. 3 DEFA MURACAT ETMEME RAGMEN YERLEŞEMEDIM ÇOK SEVDIGIM RESUL SUNNETI OLAN IMAMLIGA ALLAH HAKKINIZDA HAYIRLISINI VERSIN.ÇOK ISTEMEME RAGMEN OLMADI.NEDENINI BILMIYORUM´.LUTFEN SEBEB NEY. I M A M H A T I P LİSESİ MEZUNNU OLMAKMI.

    Yorum tarafından ORHAN ÖZBAN | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  20. arkadaslar ben ihl mezunuyumhafızım il müftülüğüne müracaat etmedım internetten müracaat ettım fakat atanamadım kpss puanım 72 ilahıyat önlisansa devam edıyorum simdi ben atanamıyacakmıyım

    Yorum tarafından sugra | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  21. lütfen biri bişey desın

    Yorum tarafından sugra | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  22. artık imam hatiplileride alın artık

    Yorum tarafından saadettin | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  23. sonuçları nasıl öğrenebilirim?

    Yorum tarafından arif | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  24. bildiğime göre bizim başvurular internet üzerinden kabul edilmiyor.müftülüklere elden teslim edildi.sizin şu durumda atamanız olamaz sanırım.halbuki şansınız da varmış.hafız olmak avantaj.hafız olup kpss si 60,larda olan birisinin yerleştirildiğini biliyorum.benim kpss puanım 73 ama yerleştirilemedim,çünkü hafız değilim.son katagoride yer alıyorum.allah yardımcımız olsun.buna çok ihtiyacım vardı.

    Yorum tarafından lale | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  25. yetrlilik belgesi kalksın ya

    Yorum tarafından KASIM | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  26. yetrerlilik kalksın ya bu ne böyle

    Yorum tarafından KASIM | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  27. eşimin tayini yozgata çıktı kuran kursu öğreticisi olarak becayiş için 0 537 83 455 83 lütfen acil yozgat verilir istanbul alınır

    Yorum tarafından seher | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  28. tc kimlik numaramı yazmama rağmen sonuç öğrenemiyorum sözleşme sonucunu nasıl öğrenebilirim

    Yorum tarafından suna | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  29. imam hatip lisesi mezunları çok mağdur önlisans 55 60 ta yerleşiyor ama bizler 68 70 te bile yerleşemiyoruz lütfen uygun bir sisyem istiyoruz allah emanet olun

    Yorum tarafından semih bekçi | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  30. ben açıköğretim ilahiyat mezunuyum yeterlilik belgesi sınavları ne zaman oluyor bilgilendirirseniz sevinirim

    Yorum tarafından aysel turhan | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  31. Diyanet Kadrolarına
    Açıktan yada merkezi yerleştirme ile
    Tercihte bulunan arkadaşların dikkatine.
    Yeterlilik Belgeleri
    Lisans Önlisans Diplomaları
    Hafızlık Belgesi
    Gibi aranan şartlardaki nitelikleri tamamlayan
    Herhangi bir belgesi eksik olan arkadaslar
    bu yerlestirmelerde tercih yapıp yerleşmişler.
    ama belgeleri eksik olduğu için yerleştirilmeyecekler.
    bu şekilde tercih yapan arkadaşlar kul hakkına girmiştir duyurulur.

    Bu yüzden kadroda hala acık var.
    Örneğin Gümüşhane iline yerleşen adaylardan 15 inin belgesi
    olmadığı için yerleşmeyecektir.
    Tahminen son iki atamadan 500 civarı kadro bu yüzden heba olmuştur.

    Ümidinizi kesmeyin.Herşeyde bir hayır vardır…
    Diyanetin resmi sitesinde yeterlilik belgeleri ile ilgili duyurular devamlı verilmektedir.
    Diyanetin Sitesini haftada bir takip etmeniz önerilir.
    Hayırlı günler..

    VaTan Wp

    Yorum tarafından delizenciler | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  32. ewet arkadaşlar benimde puan 74 ama hala giremedim bir kadroya bu yeni sistemin bir düzene koyulmasını arz ederim

    Yorum tarafından ahmet | Ağustos 6, 2007 | Cevapla

  33. ben imam hatip mezunuyum 77 puan aldım ve yerleştirilemedim bizim gibilere de ayrı bi kontenjan verilmeli bence çok üzülüyorum bize ne zaman sıra gelecek ya….!!! yine de sağlık olsun kısmet diilmiş

    Yorum tarafından kübra | Ağustos 7, 2007 | Cevapla

  34. önlisanslılarla imam hatip mezunları aynı sınava girip aynı soruları çözdükleri halde 55 60 puan alanlar atanıyo fakat benim gibi 75 80 alanlar atanamıyo.benim puanım puanım 79 atanamadım haksızlık değilmi???????????????????????????????

    Yorum tarafından zeynep | Ağustos 7, 2007 | Cevapla

  35. arkADAŞLAR SÖZLEŞMELİ K.KURSU ÖĞRETİCİLERİNDE BECAYİŞ HAKKI VARMI VARSA EŞİMİNKİ KAYSERİYE ÇIKTI. ANKARA ,BOLU VE ÇEVRESİ İLE KAYSERİYİ DEĞİŞTİRMEK İSTEYEN 05056443348 DEN ARASIN

    Yorum tarafından burhanittinkurt | Ağustos 8, 2007 | Cevapla

  36. önlisans yapmadım diye atanamadım ya bizede sıra gelsin yada bizede ayrı bir kontenjan açılsın yoksa bize sıra gelesiye…
    kpss dediler girdik yeterlilik dediler aldık kaç senedirde yaz kurslarında görev yapıyorum artık tam kadro öğretici olmak istiyorum yerleşen arkadaşlara başarılar dilerim inşaallah daha çok beklemeden bizede sıra gelir

    Yorum tarafından dilek | Ağustos 12, 2007 | Cevapla

  37. ÖSYM den atamam yapıldı hala yerleştirmemiz yapılmadı neden? bilen varmı

    Yorum tarafından ramazan | Ağustos 13, 2007 | Cevapla

  38. Yerleştiğiniz il müftülüğü sizi haberdar edecek.Evrak ve telefon yolu ile tebligat yapilacaktir.Merkınızı gidermek istiyorsanız hafta içi müftülüğünüzü arayın.O sizi bilgilendirir
    vesselam

    Yorum tarafından delizenciler | Ağustos 13, 2007 | Cevapla

  39. mrb ben meryem

    Yorum tarafından sultan | Ağustos 14, 2007 | Cevapla

  40. ben 79.996 puanla yerleşemezken 45 50 puanla ilahiyatçılar nasıl yerleşiyor. adalet bumu yabiede bir hak verin yada ümitlendirmeyinhaksızlık buu

    Yorum tarafından rahime akpınar | Ağustos 15, 2007 | Cevapla

    • bence haksızlık degıl ilahıyat okumak kolay mı 4 sene sende oku 50 puanla atan dusunsene 4 sene ılahıyat oku bıde yuksek puan al reva mı 4 sene bosa mı okuyorlar

      Yorum tarafından hatıce | Haziran 1, 2010 | Cevapla

  41. http://www.kurandinle.org
    Kuran Dinle,Kuran-i Kerim,Görüntülü Kuran,kuran i kerim,abdussamed kuran
    Görüntülü ve sesli kuran dinlemek için
    http://www.kurandinle.org
    kuran i kerim,abdussamed görüntülü kuran i kerim dinle,Kabe imamlarından kuran hatmi,kuran download,abdussamed kuran i kerim,Kabe imamlarından görüntülü kuran i kerim mp3

    Yorum tarafından hasan | Eylül 27, 2007 | Cevapla

  42. benim yeterlik belgem var ama kpss 60,240 puan ihl mezunuyum bu puanla atanıormıyım

    Yorum tarafından ismail | Kasım 13, 2007 | Cevapla

  43. [...] Sözleşmeli İmamhatip alımı ve Kur’an kursu öğreticisi yerleştirme sonuçları Açıklandı… [...]

    Pingback tarafından Arayıpta Bulamadığınız Herşey » Blog Archive » Diyanet İşleri Başkanlığı Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği | Mart 14, 2008 | Cevapla

  44. sa arkdaşlar yeterlilik sınavı ne zaman bileniniz varmı birde kuran kursu öğreticiliğine başvurular hala devam ediyormu???

    Yorum tarafından kevser çil | Mayıs 17, 2008 | Cevapla

  45. ben ahmet sözleşmeli başvurular nasıl yapılacak nolur bana yardım edin

    Yorum tarafından ahmet | Haziran 12, 2008 | Cevapla

  46. bu sonuçlar ne zaman belli olacak ne zaman internette yayınlanacak

    Yorum tarafından mehmet | Haziran 28, 2008 | Cevapla

  47. sonuçlar en geç ne zaman yayınlanır

    Yorum tarafından mehmet | Haziran 29, 2008 | Cevapla

  48. selam aleykum arkadaşlar bende imam hatip mezunuyum sizden bir ricam var haziran ayında başvurduğumuz sözleşmeli imam hatiplik sonuçları ne zaman açıklanır bilginiz varsa lütfen bilgi verin mailim ercan_879_648@hotmail.com şimdiden teşekkürler allaha emanet olun arkadaşlar

    Yorum tarafından ercan | Haziran 29, 2008 | Cevapla

  49. 20 yıldır diyanette kadrosuz hizmet yapmaktayım.
    3yıldır da siirt kurtalan baykanda da vekil olarak ta görev yapmaktayım.ama kadrom yok ve çok çabalıyorum kadrora geçmek için ama olmuyor geçimimi yapamaz durama geldim ailemi geçindiremiyorum.çok kalabalık nufusa bakıkmak zorundayım ama buraya kadar devamı gelmiyor milletin vermiş olduğu zekat ve fitrelerle geçiniyorum(çok zor şartlarda veriliyor).ailemden ayrı ve gidip gelmekte çok zor ve masrafli oluyor.tek isteğim kadroya geçip ailemin nafakasını sağlamaktır.

    Yorum tarafından abdullatif | Temmuz 15, 2008 | Cevapla

  50. ben imam hatip lise1si mezunuyum her hangi bir görev alamadım inşallah allah bizlerede nasip eder allahtan umut kesilmez

    Yorum tarafından serhat | Temmuz 21, 2008 | Cevapla

  51. Hocalarım.
    Şu anda imam ve bayan kuran kursu öğreticisi alımı var. Acele edin. personel.diyanet.gov.tr sitesinde duyurusu var. Halen fahri görev yapan imam veya kuran kursu öğreticileri başvurabiliyor. Yeterlilik veya kpss şartı da yok. Bilgi için: mehmetemincin@hotmail.com

    Yorum tarafından Mehmet Emin ÇİN | Kasım 19, 2008 | Cevapla

  52. OKUYUN ARKADAŞLAR
    BEN YAPILAN HAKSIZLIKLARDAN BIKTIM İLAHİYAT MEZUNUYUM YETERLİLİĞİM VAR KPSS 72 AMA DİN İŞLERİ BUNLARI GÖZ ARDI EDİP HALEN HAKSIZLIGA DEVAM EDİYOR ÖZÜRDİLEYEREK SÖYLÜYORUM HERKEZ ÜZERİNE ALINMASIN CİGERİ 5KURUŞ ETMİYCEK İNSANLAR İMAMLIK YAPIYORLAR. YAPILAN TÜM HAKSIZLIKLARI DİLE GETİRMEK BANA YAKIŞMIYCAK diyorumki! sn. yetkililer ADALETİ ELDEN BIRAKMAYIN
    hataydan SUPHİ KELEŞ

    Yorum tarafından SUPHİ | Kasım 21, 2008 | Cevapla

  53. ben kpssden 81 aldım şimdide ünv ilahiyat okuyorum kpss de imamlık tercihi yaptım ve kazandım ama yeterlilik belgesi yok o tyüzden benim kpss puanım bihahaki sinava iptal olur mu yani ben bu puanla yeterlilik aldıktan sonra tercih yapabilirmiyim

    Yorum tarafından orhan | Şubat 7, 2009 | Cevapla

  54. s.a. ben şu an hafızlk yapıorm.dier taraftn da düz lise okuyorm açıköğretmdn.kuran kursu hocası olmak istiorm.ne yapmam gerekio bilmiorm yardmlarınızı bekliorm, selmetle…

    Yorum tarafından nurten | Şubat 21, 2009 | Cevapla

    • acık ogretım imam hatıp oku ve dıyanetın yaptıgı yeterlılılk belgesı sınavına gır

      Yorum tarafından hatıce | Haziran 1, 2010 | Cevapla

  55. imam hatip mezunları için yeterlilik sınavı ne zaman kesin ve doğru bilgisi olanlar beni bigilendirebilir mi

    Yorum tarafından zelihaPınar | Nisan 16, 2009 | Cevapla

  56. 2009 yılında da yazın ımam hatıp mezunları dıyanetten gorevlı olarak atanıcak mı?

    Yorum tarafından yeliz | Nisan 23, 2009 | Cevapla

  57. ben Isparta Anadolu imam-Hatip lisesinde okuyorum. yeterlilik sınavı ne zaman yapılacak? lise 4’e geçersek yani son sınıfta iken yeterlilik sınavı açılırsa bizim girme imkanımız varmı?
    Allah razı olsun

    Yorum tarafından Bilal Çetin MALTEPE | Mayıs 13, 2009 | Cevapla

  58. s.a.kardeşler kuranı kerim öğreticiliği yeterlilik sınavına greceğim inş. sorular hakkında bilgisi olan warmı?lütfen yardımcı olunuz…selametle

    Yorum tarafından suffa | Haziran 7, 2009 | Cevapla

  59. arkadaşlar müracatlar nezaman bitiyor

    Yorum tarafından hüseyin | Haziran 14, 2009 | Cevapla

  60. ne olur bana sınav tarihi ve son müracatları söylermisiniz

    Yorum tarafından fatma | Haziran 14, 2009 | Cevapla

  61. ilahiyat önlisans mezunuyum yeterlilik belgesinede sahibim kpssdende 92 puan aldım ve hala yerleştirilemedim daha doğrusu kadrolar boş gösterilmiyo bu durumda ben ne yapmalıyım ve daha kaç puan almalıyım bu durumu benim aklım almıyo yardım etmek isteyen varmı?

    Yorum tarafından ayşe akçil | Temmuz 8, 2009 | Cevapla

  62. ayşe akçil kardeşim nasıl oluyorda atnmıyorsun anlamadım yani bunu kafam almıyo allah yardımcın olsun

    Yorum tarafından senanur | Eylül 5, 2009 | Cevapla

  63. kardeşim neden mesajımızı yayınlamıyorsunuz.standartlara uygun yazmıştım. yayınlamamanızın nedeni diyaneti eleştirmemmi? yoksa sizde diyanet ajanımısınız yoksa diyanet ergenekomumusunuz? diyaaaaaaaaaaaanet uyuma , laf üretme milleti yeterlilikle 40 tl lerini alıp umutlandırma
    11000 kadrosuz cami var alım yok çünki diyanetin başındakiler tc nin en pasif çalışanları.
    lüüüütfen yayınlayın.

    Yorum tarafından murat | Ekim 19, 2009 | Cevapla

  64. imam hatip lisesi mezunuyum k.k.ö yapmak istiyorum nerden nasıl başlıyacam hiç bir bilgim yok .önce ne yapmam gerekiyo.nereye nasıl başvurmam lazım.yardımcı olursanız memnun olurum.teşekkürler.

    Yorum tarafından gülnaz | Kasım 11, 2009 | Cevapla

  65. sa.2010 kpss ye gireceğim imam haip lisesi mezunuyum..kac puan almam lazım yerleşmem icin..önceliğin ilahiyat mezunlarında olduğunu duymuştum ne kadar doğru..bilgisi olan varsa yazsın lütfen.

    Yorum tarafından nurcan | Kasım 29, 2009 | Cevapla

  66. BEN 74 DOĞUMLUYUM STAJYER KURAN KURSU ÖĞRETİCİSİYİM YETERLİLİK SNAVINI KAZNDIM BENİM EN BÜYÜK HAYALİM HAYIRLISIYLASÖZLEŞMELİ KKK ÖĞRTİCİSİ OLMAK BU SENE KPSS 50 OUAN OLAN MİLLİ EĞİTİM VE SAĞLIK BKANLIĞI SÖZLŞMELİ OLARAK ATANMIŞTIR BU HAKKI DİYANETTENDE ESİRGEMEYİN……….DUACIYIZ

    Yorum tarafından kkstj | Kasım 30, 2009 | Cevapla

  67. sonucu görmek istiyorum

    Yorum tarafından Ferdi Çiftci | Aralık 5, 2009 | Cevapla

  68. selam arkdaşlar belgeler ne zaman veriliyor
    kps yede girmedim yeterlilikden 79 c gurubundayım görev alabilirmiyim bilgisi olan bana yazarsa sevinirim

    Yorum tarafından Nida | Aralık 6, 2009 | Cevapla

  69. bu diyanet insanı hayattn bıktryo tam bu defa oldu dediğim an yeni bişeyler çıkaryo olmaması gerekn şeyler nedense diyanette olyo ben bu işe bir anlam veremedm veren varsa yazsn

    Yorum tarafından asya | Şubat 18, 2010 | Cevapla

  70. arkaşlar insanı ençok üzen böyle bir kurumun haksızlığı mutlaka kayırmacılık var ben imam hatip mezunuyum madem ilahiyat ve ön lisanslı vatandaşlara hak tanıyacaklar bize ümit verip alım yapacağız demesinler.zaten adalet olsa önce belge verdikleri kişileri tamamen yerleştirirler en büyük adaletsizlik burda…

    Yorum tarafından zeynep | Mart 13, 2010 | Cevapla

  71. ben ilahiyat ön lisans mezunuyum dgs kazandım 3 yıldan devam edicem kpss ye giricem allahın izniyle 70 üzeri alsam atanabiliceğimi söylediler ne kadar doğru bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim a.e.o

    Yorum tarafından kkö | Ağustos 29, 2010 | Cevapla

  72. birde imamhatip liselerinede öğretmen olmak istiyorum yani şansım nedir cvp verirseniz çok sevinirim

    Yorum tarafından kkö | Ağustos 29, 2010 | Cevapla

  73. s.a arkadaşlar boş yere kpss vs. diğer puanlarınızı hesaplamayın güzel kafanızı yormayın biz 7 senedir uğraşıyoruz sürekli bir belge bir sınav istiyorlar anlayacağınız sağlam bir torpiliniz olacak o zaman yok puanım 69,5 du almadılar boş işler bunlar 50 puanla atananlar var kimse kendini kandırmasın devlette insanlara ümit vermesin ..Allah bir kapı açar inşallah hepimize..

    Yorum tarafından gerekmez | Ağustos 30, 2010 | Cevapla

  74. Ben düz lise okudum.Sonra 2 yıllık turizm myo bitirdim.Fakat hafız olmak istiyorum. Hafıız olduktan sonra kız kuran kurslarında kuran kursu hocası olabilrmiyim.bilgi verirseniz sevinirim.

    Yorum tarafından nur | Ağustos 22, 2011 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

