VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

2007 ÖSS soru ve cevaplarını indirin -2007 ÖSS Puan Hesap Modülü


SONUÇLAR AÇIKLANDI… ÖSS sınav Sonuçları için Tıklayınız…

ÖSS sona erdi. Şimdi herkes soruların yanıtlarını merak ediyor. Bütün soruların yanıtları ve cevaplarını bilgisayarınıza indirip doğru ve yanlışlarınızı kontrol edebilirsiniz

ÖSS Puan Hesap Modülü

ÖSS heyecanı sona erdi. Şimdi gözler sınavda yapılan netlere göre alınacak puanlarda. İşte Kültür Dersaneleri’nin katkılarıyla merakınızı dindirecek puan hesap cetveli:

Kültür Dersaneleri işbirliği ile cevapları yasal süreler dahilinde ivedilikle sizlere ulaştıracak…Ancak sizler, kesin cevap anahtarı ortaya çıkmadan da sınav biter bitmez tahmini doğru sayılarınızla da puanlarınız tahmini olarak hesaplayabilirsiniz..
TÜM SORU VE CEVAPLARI BİR ARADA İNDİRMEK İÇİN BU LİNKLERİ KULLANABİLİRSİNİZ

TÜRKÇE SORU KİTAPÇIĞI

SOSYAL- 1 SORU KİTAPÇIĞI

MATEMATİK-1 SORU KİTAPÇIĞI

FEN-1 SORU KİTAPÇIĞI

EDEBİYAT-SOSYAL SORU KİTAPÇIĞI

SOSYAL-2 SORU KİTAPÇIĞI

MATEMATİK-2 SORU KİTAPÇIĞI

FEN-2 SORU KİTAPÇIĞI

CEVAP ANAHTARI 

ÖSS VE YDS PUAN HESAPLAMA MODÜLÜ için bu linki tıklamanız yeterli..

Öğrenci Seçme Sınavı sona erdi

Üniversite öğrencisi olmak isteyen 1 milyon 640 bin 259 adayın ter döktüğü ÖSS, saat 12.45’te tamamlandı. Soru ve cevaplar, tv kanallarında saat 14.30’dan itibaren verilecek.

Üniversite öğrencisi olmak isteyen 1 milyon 640 bin 259 adayın ter döktüğü Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS), saat 12.45’te tamamlandı. Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 81 il ve bazı ilçe merkezleri ile KKTC’nin başkenti Lefkoşa’da, toplam 5 bin 381 binada, 83 bin 583 salonda gerçekleştirilen sınavda 247 bin 242 kişi görev yaptı. Sınavda, ön lisans programına yerleşmek isteyen adaylar 4, lisans programlarını tercih etmek isteyenler ise 6 test yanıtladı. Her testte 30 soru yer aldı. Üniversitelerin yabancı dil ile ilgili bölümlerinde okumak isteyen adaylar, 24 Haziran Pazar günü Yabancı Dil Sınavı’na (YDS) girecekler.

Sınav sonuçlarının, Temmuz ayının son haftası açıklanması planlanıyor. Tercihler, sınav sonuçları açıklandıktan sonra yapılacak. ÖSS soru ve cevapları, bugün saat 16.00’dan itibaren ÖSYM’nin, ”www.osym.gov.tr” adresinde yayınlanacak. Soru ve cevaplar, ulusal ve yerel televizyon kanallarında yalnızca bugün saat 14.30’dan itibaren, ulusal ve yerel basın organlarında da sadece yarın, bir defaya mahsus olmak üzere kullanılabilecek ve yayınlanabilecek.

Haziran 17, 2007 - Posted by | Öğrenci, Üniversiteler, Diğer, Eğitim, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Son Dakika, Türkçe, Turkiye, Yök

7 Yorum »

  1. merhaba size bir soru sormak istiyorum ben meslek lisesi çocuk gelişim mezunuyum 2007 öss sınavında 25,75 türkçe 22,50 sosyal 24,50 matematik yaptım yaklaşık 248 250 cıvarı çıkıyo geçen senekı katsayılarla sıtenızdekı tahmını puanla ama osym başkanımız açıklama yapmışş o hesaplayıcılara aldanmayın tutarlı olmayacaktır fazlasıda gelebılır eksıgıde sızce ne kadar oynar çok fazla oynar mı? eşit ağırlık 1 tercıhı yapıyorum meslek lısesı olarak marmara unıversıtesıne eger bu puanları alırsam 3 4 puan farkım var o farkla tercıhımın en başına marmarayı yazsam gırme sansım varmıdır ? marmaranın aldıgı ogr netlerıne baktım sıtenızde eşit ağırlık 2 yapanda var ben yapmadım bunla ılgısı yok değilmi? lüttfen yardımcı olun kafayı yıcemm

    Yorum tarafından hilal | Haziran 19, 2007 | Cevapla

  2. Ben de Cocuk qeLisimi mezunuyum 1.Kısımdan yapman yeterLi die biLiorum insallah hakkında hayırlısı oLur

    Yorum tarafından shirine | Haziran 25, 2007 | Cevapla

  3. ben 27.50 turkce 22 sos1 3.50mat 20.25edsos 19sos2 ıst.unıv tarıh bolumune gırebılırmıyım yardımcı olun nolur

    Yorum tarafından seyma fındıklı | Haziran 27, 2007 | Cevapla

  4. ben meslek lisesi bil.muh mezunuyum sınavdan 300,963 aldım 1yere yerleşebilirmiyim yardımm bekliorm üfffffff yaaaaaaaaa

    Yorum tarafından mesleklisesi19_ | Temmuz 14, 2007 | Cevapla

  5. ben kız meslek lisesi çocuk gelişimi 1999 mezunuyum bu sene öss den toplam 290 puan aldım açıköğretim okulöncesi öğretmenliği istiyorum ilk tercihim o olacak sizce yerleşebilirmiyim teşekkürler

    Yorum tarafından rase | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  6. 2009 BEKLE BENİ

    Yorum tarafından nesibe başpınar | Nisan 24, 2008 | Cevapla

  7. su ana karsı komsumuz ve benim sınav giris kagıtları elimde o 150cm boyunda olmasına ragmen üniversitede ben ise170ile ilkokulda sınava giriyorum umarım sıralar kücük olmaz ole bişey olursa artık mahkemede gorusuruz

    Yorum tarafından hamide | Mayıs 31, 2008 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

