VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Winamp’la Dinlediğini MSN’de Göster


Birçok kişinin vazgeçemediği multimedia yazılımı Winamp’ta dinlediğiniz müzikleri MSN’de gösterebilirsiniz. Hem de tüm kontrol sizin. İzleyin, öğrenin.


MSN
‘de “Ne Dinliyorum” özelliğini kullanmak için Windows Media Player‘a bağlı kalmanız gerekmiyor. Bu işlemi ufak bir eklentiyle Winamp‘ta yapabiliyor. Ayrıca birçok kişinin Windows Media Player ile yapmak isteyipte yapamadığını Winamp‘la yapmanız mümkün. Mesela, bir video izlediğiniz zaman “Ne Dinliyorum” özelliğini otomatik olarak kapattırabilirsiniz.

Image
İsterseniz kişisel iletiler yazabilir, yanında da dinlediğiniz müziği gösterebilirsiniz.
Animasyonu izleyin

Winamp‘ta dinlediğiniz müziklerin MSN‘de nasıl gösterildiğini ve gelişmiş ayarlarını öğrenmek için buraya tıklayın.

Animasyonu indirin

:: Windows için

:: Linux için

:: Mac için


Bilgi için: Winamp
Hazırlayan: Volkan Taş

Haziran 29, 2007 - Posted by | Bilgisayar, Diğer, Güncel, Genel, Haberler, Internet, Müzik, Program, Programlar, Türkçe, Web

17 Yorum »

  1. msnde ne dınlegımı gozukmenı ıstıyotrum

    Yorum tarafından gulcan | Temmuz 2, 2007 | Cevapla

  2. cok gusel bişi asında bnmde gozukmensını sıtıyotum

    Yorum tarafından gulcan | Temmuz 2, 2007 | Cevapla

  3. ya winampta ne dinlediğimin msn de gözükmesini istiyrm ve açık adres verin mümkünse çok uraştırıo böle

    Yorum tarafından cilekli_tofita | Temmuz 5, 2007 | Cevapla

  4. çabuk yükler misibniz

    Yorum tarafından mhjhjhjhjh | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  5. winampta dinlediğim müzik msnden görülmüyor.Görülmesini nasıl sağlarım.

    Yorum tarafından celal | Temmuz 21, 2007 | Cevapla

  6. ya damam herşeyini qsl yapmışsınısda oLmuyo ßöLe daHa aÇık yaSınKi anLsyaLıM lütfen ya.:'(anlamadım halan hiç bişe indirmek istiyorum ama indiremiyorum:'(

    Yorum tarafından ŞhıPsHewDi | Temmuz 25, 2007 | Cevapla

  7. ya bnde istiyorum ama nasıl olacak bakın bn indir mek istiyorumda nerden indircez

    Yorum tarafından lakala | Şubat 7, 2008 | Cevapla

  8. nasil yapilio bu yaa off ben aciom yine olmio

    Yorum tarafından deli kiz | Mart 29, 2008 | Cevapla

  9. anaısnın amı

    Yorum tarafından ılekr | Nisan 26, 2008 | Cevapla

  10. Süper olmuş bu animasyon çok teşekkrüler=)

    Yorum tarafından ZaMaZiNgO | Haziran 30, 2008 | Cevapla

  11. yaaa ben ne dinlediğimi işaretliyorumm olmuyor şarkıyıda açıyorummm

    Yorum tarafından muhammed ali kaya | Ağustos 27, 2008 | Cevapla

  12. yhaa bir türLü ne diNlediqimi qösTeremiorum dLircem arqiLer yardım edin :@

    Yorum tarafından qizemmm | Ekim 21, 2008 | Cevapla

  13. yaaa bi yanıtlayan alllahın kulu ykmu yaaaaaa

    Yorum tarafından seho | Temmuz 10, 2009 | Cevapla

  14. arkadaşlar ben msn de ne dinlediğimi gösteremiyorum herkez winamp indir diolardı bende indirdim ama şimdide olmuyo

    Yorum tarafından hadise | Temmuz 15, 2009 | Cevapla

  15. reall_the_life@hotmail.com.. ekleyin size programı atayım sadece tek tık yetiyor

    Yorum tarafından ReAll_ThE_LiFe | Ağustos 7, 2009 | Cevapla

  16. fıstık be kanka 1 kilo alkol kanımda

    Yorum tarafından DJ | Kasım 8, 2009 | Cevapla

  17. bedia

    Yorum tarafından beyza | Kasım 26, 2009 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

