VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

KPSS 2007/5 Yerleştirme İşlemleri Soru-Cevap Dosyası 2-


 YERLEŞTİRME SONUÇLARI AÇIKLANDI.SONUÇLARI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ..

HANGİ KADROLAR SÖZLEŞMELİDİR? DERECE BÖLÜMÜ NE ANLAMA GELİYOR?

Benim sorum, son alımlarda osym’nin memur kadrosunda bazı kadro derecelerini 0 olarak göstermesi. Memurlarda kadro 14’ten başlayıp geriye doğru yükselme şeklinde gider. Ancak 0 derece kadro hakkında bilgi bulunmuyor.

Sınıfı belirtilmeyen kadrolar KİT’lerdeki sözleşmeli pozisyonlardır. Ancak bu kadrolar 4/B gibi değildir. 399’a tabi sözleşmeli olarak adlandırılan bu kadrolar memur kadroları güvencelidir. 399’a tabi sözleşmeli kadrolar hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

Derecenin adayları ilgilendiren hiçbir yönü bulunmamaktadır. Aynı unvan olup da derecenin daha düşük veya daha yüksek olması maaşın daha yüksek veya daha düşük olmasına hiçbir etkisi yoktur. Bu düzenleme tümüyle teknik bir ayarlamadan ibarettir. Adayların tercihlerini yaparken erece konusunu hiç dikkate almaması gerekmektedir.

YÜKSEK LİSANS NE SAĞLAR?

Ben şuan bir devlet dairesinde 4 yıldan beri memur olarak çalışmaktayım. Metalurji mühendisliğini bitirmiş olarak kpss ye girdim. Bu yılda makina mühendisliğinde yüksek lisansı bitirdim. makina mühendisi olarak başvurabilirmiyim?

Yüksek lisans adaylara kadro unvanı vermez. KPSS yerleştirmelerinde lisans öğrenimine bakılmaktadır.

MEB ONAYLI BİLGİSAYAR SERTİFİKASI

Bir çok aday hala aynı soruyu sormaktadır. “Ben şu bölüm mezunuyum. Okurken bilgisayar dersi aldım. Başvuru yapabilir miyim?” Önceki dosyamızda bu konuyu açıkladık. Lütfen 2 nolu dosyada yer alan ilk soru ve cevaba bakınız. Özetleyecek olursak okuldayken zorunlu/ortak/seçmeli bilgisayar dersi alan ve bu hususu resmi olarak belgeleyen adaylar meb onaylı sertifika sahibi sayılmaktadır.

KPSS’DE KAÇINCI SIRADA OLDUĞUMU ÖĞRENEBİLİR MİYİM?

Sitemizde lisans ve önlisans mezunları için bu konuda iki dosya bulunmaktadır. Bakmak için tıklayınız.

TERCİH SIRALAMASI ÖNEMLİ MİDİR?

Şu anki yerleştirmede tercih sıralaması önemlimidir? yoksa puanımıza göre seçtiğimiz yerlerden yaptığımız sıralamaya bakılmaksızın yerleştirme yapılacakmıdır? Bilen varsa lütfen yardımcı olabilirmi?

Tercih etmiş olduğunuz hiçbir kadroya sizden daha düşük puanlı birisi atanamayacaktır. Bu nedenle en çok gitmek isteğiniz kadroyu en üste yazınız.

TERCİH YAPABİLMEK İÇİN TABAN PUAN SINIR VAR MI?

28.06.2007-02.07.2007 tarihleri arasında tercih yapılacak olan kpss tercihleri için belirli bir puan kısıtlaması var mı?

Yerleştirme işlemlerine başvurabilmek için taban puan sınırı bulunmamaktadır.

İNGİLİZCE BİLMEK NE DEMEKTİR?

Öncelikle sitenizin devamlı müdavimlerinden biri olarak böyle bir site hazırladığınız için çok teşşekkür ediyorum.
KPSS 2007/5 yerleştirmelerinde endüstri mühendisi olarak makine ve kimya endüstrisine alım için tercih yapacağım. yalnız ingilizce bilmek ibaresi var. şimdiye kadar hiç ingilizce hazırlık okumadım. ders olarak üniversite 1 ve 2. sınıfta genel ingilizce dersi aldım. bu yeterlimi? Tercih yapabilir miyim?

Bu konuya ilişkin olarak kılavuzda yeterli açıklama bulunmaktadır. Açıklama şu şekildedir:

3.4. Yeterlilik Düzeyleri KPDS/TOEFLYeni /TOEFL Eski/ IELTS AKADEMİK/ FCE /CAE /CPE
Yeterli 70 193 523 Her Bölümden En az 6,5 A C C
İyi 80 213 550 Her Bölümden En az 7,5 A B C
Çok İyi 90 250 600 Her Bölümden En az 8,0 – A B

3.5. Başvuru şartları arasında dil şartı olarak sadece “İNGİLİZCE BİLMEK” gibi bir yabancı dil bilme şartının yer alması halinde, bu kadroları, (3.4.)’de belirtilenler dışında ortaöğretimde yabancı dil hazırlık eğitimi görüp başarılı olanlar ile yabancı dil hazırlık sınıfını müteakip yabancı dil ağırlıklı eğitim veren Ortaöğretim kurumlarından mezun olduğunu belgelendirenler,
yükseköğrenimde zorunlu/seçmeli yabancı dil hazırlık eğitimi görüp başarılı olanlar ile yabancı dil ağırlıklı ya da yabancı dille eğitim veren yükseköğretim kurumlarından mezun olanlar da, tercih edebileceklerdir.

KALORİFERCİ BONSERVİSİ NEDİR?

Ben kpss/2 girdim ve tercih yapacağım kadrolar arasında kalorifercilik için tercih edeceğim. ancak bir kalorifercilik özel şartında kaloriferci bonservisi istiyor ben birtürlü bunun ne olduğunu öğrenemedim siz yardımcı olursnız sevinirim.

Bonservisler, çalışılan özel sektörce verilmektedir. Örneğin bir aşçının bonservisini lokanta sahibi verir ama bu belge odadan da onaylattırılır. Bonservis ile sertifika farklı farklı şeyledir. Sertifikası olan her aday bonservise sahip olmayabilir. Bu ayrıntıya dikkat edilmelidir.

HANGİ PUANI MI KULLANABİLİRİM?

Kpss2004 sınavına lise düzeyinden girmiştim. kpss2006 sınavına ise önlisans mezunu olarak girdim. Lise düzeyinden girdiğim sınavın puanı daha yüksek olduğu için kpss2004′ ten tercih yapmak istiyorum. Olabilir mi? şimdiden teşekkür ederim

2004 KPSS’ye ortaöğretimden, 2006 KPSS’ye ise önlisans düzeyinden girdiğiniz için 2004 KPSS puanınız artık iptal olmuştur. ÖSYm tarafından yapılacak yerleştirme işlemlerinde, sadece 2006 KPSS puanınızı kullanabilirsiniz.

İKİ DİPLOMA SAHİPLERİ

merhaba
2006 KPSS’ye düz liseden girmiştim
6 ay sonra telafi elektronik meslek lisesinden de diplomamı aldım. yani 2 tane lise diplomam var bu yıl KPSS tercihleri için her iki diplomadan da faraklı tercihler yapabilir miyim ? sürem kısıtlı lütfen cevap yazın kolay gelsin..

Sınava girerken bir öğrenim durumu belirtmesi yaptınız. ÖSYM kayıtlarında, sınava girdiğini sırada belirttiğiniz bu kayıt bulunmaktadır. Sizin verdiğiniz bilgilere göre siz düz lise mezunluğunuzu belirtmişsiniz. Durum böyle iken elektronik tercihlerini yaparsanız bu geçersiz sayılacaktır. Ancak, ÖSYM ile görüşerek bu bölüm sorununu değiştirmeye çalışabilirsiniz.

ŞİMDİ MEMUR OLSAM İLERİDE BÖLÜM DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?

Ben tıbbi labratuvar mezunu bir sağlıkcıyım. KPSS/4 atamalarında yerleşemedim kpps/5 atamalarında memurluk yada başka bölümde tercih yapmayı düşünüyorum. ilerde kendi bölümüme alım olsa başka bölümden kendi bölümüme memur olarak geçebilirmiyim…teşekkür ederim..

Kamuda, mezuniyet ile kazanılan unvanlarda 1999 yılında önemli bir değişiklik yapılmıştır. Buna göre, artık, memur kadrosunda yer alan birinin amirin insiyatifli ile bitirmiş olduğu öğrenim durumuna uygun kadroya örneğin “sağlık memurluğuna” atanma yolu kapatılmıştır. Yeni uygulamada kurum, unvan değişikliği sınavı adlı bir sınav açmaktadır. Bu sınavın açılıp açılmayacağına kurum kendisi karar vermektedir. Sınav sonrasında sözlü sınav yapılmaksızın, açılmasına karar verilen unvanlara atama yapılmaktadır. Sizin de memurluktan, mezunişyetinize uygun kadroya geçmeniz bu prosedüre göre olmaktadır.

BELGELERE HANGİ TARİH İTİBARİYLE SAHİP OLMAK GEREKİYOR?

Kılavuzun 11. sayfasında şöyle bir ifade var;
“Adayların, tercih edecekleri kadro ve pozisyonların karşısındaki başvuru şartları arasında yer alan; askerlik durumunu gösterir belge vb. diğer belgelere başvuru tarihi (Başvuru Formunun ilgili Makamlara teslim edildiği tarih) itibariyle sahip olmaları gerekmektedir.” Arkadaşlar buradaki başvuru tarihinden ne kastediliyor tercih yaptığımız tarih mi yoksa kazanırsak kazandığımız kuruma gerekli evraklarla başvuruda bulunacağımız tarih mi?

Kastedilen internet üzerinden başvuru yapılacağı tarihtir. Ancak mahkeme kararlarına göre internet üzerinden tercih yapılan tarih değil, belgelerin ilgili kuruma verileceği tarihte istenen şartları taşımak yeterlidir. Özetle kılavuzda bu ifade hukuken yanlıştır. Peki ne yapılması gerekiyor? Aday kadroları tercih edecektir. Yerleştiğinde belgeleri kuruma verecek ama kurum bu belgeleri kabul etmeyecek ve atamayı yapmayacaktır. Bu halde, 60 gin içinde idari yargıda dava açılması gerekmektedir. Davanın olumlu sonuçlanma ihtimali yüksektir.

SINAVA HANGİ DÜZEDEN GİRİLDİYSE O DÜZEYDEN TERCİH YAPILMALI

Ben lise mezunuyken üniversitede okurken sınava girmiştim. şimdi üniversite mezunuyum. acaba tercihi üniversite mezunu olarak mı yapıcam??

Sınava lise düzeyinden girmiş iseniz şuan ne mezunu olduğunuz önemli değildir. Sınava girdiğiniz düzeyden yani sizin için söyleyecek olursak lise düzeyinden tercih yapmalısınız. lisans veya önlisans düzeyinden yapacağınız tüm tercihler, dikkate dahi alınmayacaktır.

ALT YAŞ SINIRI NASIL UYGULANMALI?

2006 kpss sınavına girdim. Yerleşmek için tercih yapacağım. Ancak yaş şartı 18 isteniyor. Bense 23/10/1989 doğumluyum. bu gün itibariyle 17 yıl 9 ay 4 gün yaş hesaplamam yapıldı. Bu şartlarda yerleştirilmem durumunda 18 yaş şartı engel olurmu? Yanıtlarsanız. sevinirim. Saygılarımla….
ÖSYM’nin bu konudaki uygulaması da yanlıştır. Yaş şartı sınava girildiği tarih itibariyle hesaplanmaktadır. Oysaki yaş şartı yerleşen kişilerin kuruma belge vereceği sıradaki tarih esas alınarak hesaplanmalıdır. Örnek bir karar için tıklayınız.

Peki ne yapılmalı? Bu durumdaki adaylar tercihlerini yapmalı ve sonuçları beklemelidir. Sonuçlar açıklandığında tercih ettikleri kadrolara kendilerinden daha düşük puanlı kişiler yerleştiğinde ÖSYM’ye başvurarak nedeni sormalı, sonra da gelen olumsuz cevap üzerine idari yargıda dava açmalıdır. Davanın olumlu sonuçlanma ihtimali yüksektir.

TOPLUM SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞE BAŞVURABİLİR Mİ?

6283 nolu hemşirelik kanununda son değişikliğe göre hemşirelikle eşdeğer dersleri alan bölümler atamalarda hemşire olarak başvurabileceklerdi.fakat kpss 2007/5 atamasında hemşirelik kadrolarında sadece hemşirelik ve hemşirelik-ebelik bölümleri mezunu olmak şartı var toplum sağlığı bölümü mezunu olmak şartı yer almıyor..
Bizler toplum sağlığı bölümü olarak hemşirelikle eşdeğer dersler almış bir bölümüz.Şimdi bu atamalrda başvurabilecekmiyiz?
Baş vuramıyorsak bu bir tezat değilmidir.Sağlık bakanlığı 4/b li personel atamalarında toplum sağlığı mezunları mezunları hemşirelik kadrolarına başvurabilmişti…

Ne yazıkki bu da yanlış bir uyghulamadır. Kurumlar son çıkan mevzuatı takip etmemiştir. ÖSYM bilgisayarları, toplum sağlığı bölümü mezunlarının tercihlerini kabul etmeyecektir. yukarıda yer verilen bazı sorulardaki hak arama yöntemi burada da geçerlidir.

EŞ DURUMU TAYİNİ

Eşim istanbul’da öğretmen. İstanbul dışındaki herhangi bir kadroyu yazar ve kazanırsam İstanbul’a eş durumundan hemen tayin istiyebilir miyim? Eş durumundan tayinlerde belli bir süreyi doldurmak gerekiyor mu?

Kamu kurumları genel olarak adaylık süresi içerisinde eş durumu özrüne dayanarak nakil yapmamaktadır. Adaylık süresi kurumdan kuruma değişmektedir. 1 ile 2 yıl arasındadır. Bu hususu dikkate alarak tercihlerinizi yapınız.

KASIM AYINDA GİTMEMİŞTİM, ŞİMDİ TERCİH YAPABİLİR MİYİM?

Bir konuda bana yardımcı olursanız sevinirim. kasım atamasında atanmama rağmen özel sebeplerden dolayı kuruma başvurup işbaşı yapmadım. acaba şimdiki atamalarda tercihte bulunabilirmiyim…

28 haziranda eğer internet üzerinden size başvuru imkanı tanınmamış ise kasım ayında yerleştiğini kurumdan yerleşemediğinize dair belgeyi alıp ÖSYM’ye ulaştırmanız gerekmektedir.

Temmuz 1, 2007 - Posted by | Diğer, Dosya, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, KPSS, Memurlar, OSYM, Türkçe, Turkiye

116 Yorum »

  1. ben kpss 2006 ya gırdım.anacak bu yıl tercıh yaptım
    acıkogretım bolumu 4104 kodlu ..ancak listede bu kodu bulamadım.bende dıfger kodlardan tercıh yaptım.gecerlılıgı varmıdır.teşk ederım.

    Yorum tarafından fatih | Temmuz 3, 2007 | Cevapla

  2. tahmini olarak tercih sonuçları ne zaman açıklanır.bunun devamında kurumlara şahsi başvurular ne zaman olur…tumer99@hotmail.com

    Yorum tarafından sadık ertas | Temmuz 4, 2007 | Cevapla

  3. bu ayın 7′ sinde acil tıp teknisyenleri için tercih var mı?acele cevap …

    Yorum tarafından yasemin | Temmuz 7, 2007 | Cevapla

  4. kpss 207/5 sonuçları ne zaman açıklanacak

    Yorum tarafından kemal | Temmuz 9, 2007 | Cevapla

  5. kuran kursu öğreticiliği için 4 kademe baş vuranlarda atama yapılıyor acaba hafızlık belgesı alanları lortaöğretim mezunlarından önceki sıraya koymanın bir açıklaması var mı mezun olurkende bu sertifikayla mezun olmak gerekmiyor mu bu uygulama yanlış degil sizce ?ortaöğretim mezununun kpss puanı lisans mezunundan yüksekse öncelikli sırada aynı yazılan yer için kim atanır?

    Yorum tarafından kemal | Temmuz 10, 2007 | Cevapla

  6. mezuniyet tarihim yanlış görünüyo ne yapmam gerekiyo

    Yorum tarafından fatma | Temmuz 11, 2007 | Cevapla

  7. tercih sonuçları ne zaman açıklanır?

    Yorum tarafından ramazan yıldıhan | Temmuz 12, 2007 | Cevapla

  8. kpss 2007/5 atamaları ne zaman belli olacak

    Yorum tarafından arif | Temmuz 13, 2007 | Cevapla

  9. kpss 2007/5 atamaları ne zaman belli olacak

    Yorum tarafından ayşe neşe | Temmuz 13, 2007 | Cevapla

  10. atamalar ne zaman belli olacak.ve taban puan diye birşey varmı?bildiğim kadarıyla 65 puan alan bir lise mezunu yerleştirilmiş. böyle birşey varmı?

    Yorum tarafından ahmet | Temmuz 13, 2007 | Cevapla

  11. kpss tercihlerimde bir tercih yanlış görünüyor ne yapmalıyım

    Yorum tarafından fatma | Temmuz 14, 2007 | Cevapla

  12. KPSS 2007/5 YERLEŞTİTME SONUCU NE ZAMAN AÇIKLANACAK

    Yorum tarafından PSİKO HÜSO | Temmuz 14, 2007 | Cevapla

  13. acaba atamalar ne zamn belli olcak hiç haberi olan yok mu

    Yorum tarafından turgay | Temmuz 14, 2007 | Cevapla

  14. 2007 yılının oks tercih kılavuzu elimde değil nasıl terc
    ih yaparım ben

    Yorum tarafından burcu | Temmuz 14, 2007 | Cevapla

  15. 65 alanda atanır,daha düşük alanda….bizde böyle mal gibi bakar kalırız

    Yorum tarafından tugba | Temmuz 15, 2007 | Cevapla

  16. mezuniyet tarihin yanlışsa fatmacım yapacak bir şey yok…yanlış düzeltilemiyor…bana öyle söylendi tercih yaparken…

    Yorum tarafından tugba | Temmuz 15, 2007 | Cevapla

  17. 2007 kpss5 yerleştirme sonuçları

    Yorum tarafından abdullah | Temmuz 15, 2007 | Cevapla

  18. kpss 2007/5 atmaları nezaman belli olacak

    Yorum tarafından mustafa topal | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  19. ya butercih sonuçlarının açıklanması alicengiz oyununa döndü her dakika birileri süresini soruyo ama kimsede açıklama namına tık yok. arkadaş benim bildiğim bi işlem yapılırken sonuçlarının açıklanacağı tarih önceden belirtilir. ne yapacaksınız bu kadar saklayıp milleti psikolojik çöküntüye uğratıp rakip mi eleyeceksiniz.yeter söylesin birileri artık sonuçlar ne zaman açıklanıyor???

    Yorum tarafından ... | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  20. kpss 2007/5 atama sonucları ne zaman bellı olacak

    Yorum tarafından nurettin | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  21. YETER ARTIK BİRİSİ ÇIKIP SONUÇLAR İPTAL EDİLDİ VEYA BU TARİHTE AÇIKLANACAK DESİN BUNE KİMSEDE TIK YOK BİŞEY SÖYLEYİN ARTIK BİRİLERİ BİRŞEYLER YAPSIN ZAHMAT OLMAZSA

    Yorum tarafından EBRU | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  22. arkadaşım lafmı senin söylediğin…belli bi tarih verirlerse kim ayarlayacak torpillileri…haberleşip ayarlama yapıyordur onlar şimdi..kimsenin hakkıda kimseye kalmaz ama demi..Allah görüyor ya gerisini boşver….

    Yorum tarafından tugba | Temmuz 16, 2007 | Cevapla

  23. ben tarım bakanlıgına baglı olarak 4 b kadrosunda calışmaktayım
    yenı atamalar için tercıhte bulundum
    eger yerlestırılırsem basvuru yapabılecekmıyım yanı 4b ıle atananlar tercıh yapabılırlermı

    Yorum tarafından semra | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  24. ben 78.452 puan aldım.orta öğretim puanı ile tercih yaptım.yerleştirilme şansım varmı.ve sonuçlar ne zaman açıklanacak.tercihlerim:1743417 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(İSTANBUL – Taşra)
    2 1743853 T.C. DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TREN TEŞKİL MEMURU(KONYA – Taşra)
    3 1743419 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(İZMİR – Taşra)
    4 1743441 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(KOCAELİ – Taşra)
    5 1743443 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(KONYA – Taşra)
    6 1743487 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(TRABZON – Taşra)
    7 1743493 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(VAN – Taşra)
    8 1743399 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(ERZURUM – Taşra)
    9 1743389 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(DİYARBAKIR – Taşra)
    10 1743391 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(DÜZCE – Taşra)
    11 1741621 AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ MEMUR(AFYONKARAHİSAR – Merkez)
    12 1743465 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(OSMANİYE – Taşra)
    13 1743365 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(BATMAN – Taşra)
    14 1743429 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(KASTAMONU – Taşra)
    15 1743457 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(MUŞ – Taşra)

    Yorum tarafından mustafa | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  25. ARKADAŞLAR YERLEŞTİRME SONUÇLARI BU AYIN 20 SİNE AÇIKLANABİLİRMİŞ..BÖYLE BİŞEY DUYDUM…İNŞALLAH HEPİNİZİNDE VE TABİ BENİMDE ATAMALARIMIZ OLURDA…ALLAH İŞİNİZİ RASGETİRSİN…

    Yorum tarafından tugba | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  26. arkadaslar ben de carsamba günü acıklanacak diye duydum ama duyumlarla olmuyo iste. ne diyelim hakkımızdan hayırlısı

    Yorum tarafından gülll | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  27. soonuclar ne zaman acılanacak uykularım kactı hadi artık

    Yorum tarafından zeynep tulansoy | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  28. BEKLE BEKLE NEREYE KADAR.AÇIKLAMA YOK HALA 2007 / 5 İÇİN.BEN ÇEKİLİYORUM SİZE BOL ŞANS.

    Yorum tarafından TRAKYA39 | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  29. mrh ben 62 puan aldım 2007 kpss!de yerleşebilirmiyim?ümitsizim ama ALLAH’TANDA UMUDUMU KESMİYORUM

    Yorum tarafından SİNEM | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  30. mrh ben 62 puan aldım 2007 kpss!de yerleşebilirmiyim?ümitsizim ama ALLAH’TANDA UMUDUMU KESMİYORUM baştaki tercihihlerime hizmetli yazdım şansım olabilirmi sizce?

    Yorum tarafından günnur | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  31. mrh ben 62 puan aldım 2007 kpss 5 !de yerleşebilirmiyim?ümitsizim ama ALLAH’TANDA UMUDUMU KESMİYORUM baştaki tercihihlerime hizmetli yazdım şansım olabilirmi sizce?

    Yorum tarafından şengün | Temmuz 17, 2007 | Cevapla

  32. artık AÇIKLANSIN yani…

    Yorum tarafından Medine | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  33. şengün bende 67 aldım hizmetlı falan yazdım bende. insallah yerlesırız belkı de iş arkadası oluruz 🙂

    Yorum tarafından Medine | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  34. SLM HALA ACIKLANMAYAN SONUCU BEKLEYENLER ACABA TORPİLLEİN BİRAZINI SECİMLERDEN SONRA BAŞA GECECEKLEREMİ AYIRIYORLAR ONLAR İLGİLENMİYO BARİ SİZE SORAYIM BEN KPSS DEN 81 PUAN ALDIM SINAVA GİRDİĞİMDE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİYDİM ORTAÖĞRETİM DÜZEYİNDE GİRDİM TERCİH YAPTIM YERLESECEGİMİ SANMIYORUM AMA YİNEDE Bİ ÜMİT SİZCE OLABİLME İHTİMALİ NEDİR?

    Yorum tarafından İZMİRLİ | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  35. tekrar att ataması yapılacakmı?lütfen cevap yazın.

    Yorum tarafından Burak | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  36. Tüm ATTler bir bilginiz varmı?atamalarla ilgili?

    Yorum tarafından Burak | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  37. arkadaşlar sonuçlar ayın 18 i diye internetten duymuştum ama demekki söyleyende benim gibi kulaktan duymaymış ki daha açıklanmadı.şimdi birisi de 20 si diye duymuş.dAha çok bekleriz arkadaşlar.kafanızı yorup moral bozmayın.biz gençlerin çilesi bu.büyüklerimiz bizden haber bekliyor biz bir takım … lardan.

    Yorum tarafından mary | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  38. kimsenin umudunu kırmak ıstemem ama bende 83.911 aldım ama yerlestırılecegımı pek sanmıyorum hakkımızda hayırlısı olsun….

    Yorum tarafından serkan | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  39. ortaöğretim düzeyinde 83.400 aldım yerleşme şansım varmı sizce

    Yorum tarafından okan | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  40. ule ne zamen açiklenecek bü sonüçlar lü

    Yorum tarafından 2120593 | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  41. arkadaşlar bence 83 puan alanlar yerleşir bu defa içiniz rahat olsun ama bişeyi bilmek lazım en son kaç puana kadar aldılar

    Yorum tarafından ADİFE | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  42. sonuçlar cumaya kadar kesin açıklanacak nasılsa meraktan ölsekte kimsenin umrunda değil çünkü malum hafta sonu seçim var seçimden önce açıklanır garanti

    Yorum tarafından ADİFE | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  43. arkadaşlar bukadar sabırsız olmayın nasılsa açıklanır saglık bakanlıgına çamur atmayın birçok kişi onlar sayesinde işe girdi felaket tellalcılıgı yapmaya gerek yok herkes hak ettiginin karşılıgını alır.

    Yorum tarafından canan | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  44. yalanmı

    Yorum tarafından canan | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  45. arkadaşlar bıranşınız hemşirelikse 60 puan bile yeter ama diger bölümlerde ancak 90 puan ancak yeter

    Yorum tarafından reyhan | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  46. mrb kpss sonuclarının ne zamn acıklanacagını bırılerı solesın.ben unıversıte ogrencısıyım 85 puan aldım.sansım ne kadar acaba?benim pek umudum yok.

    Yorum tarafından neşe | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  47. ben kpss den 78 küsür aldım.umutluyum.bilmiyorum ama içimden bi ses kazanacağımı söylüyor. zaten çok da umrumda değil.olmazsada tekrar seneye girerim.benim için sorun değil.size bol şanslar arkadaşlar.HAK EDEN KAZANSIN DİYORUM herzaman.hoşçakalın

    Yorum tarafından nihal | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  48. ne zaman açıklanacak bilen varsa hemen göndersin çünkü çok merak ediyorum.hemen cevap atın bekliyorum

    Yorum tarafından nihal | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  49. SERKAN SEN 83 LE ACIKTAYSEN DEMEKKİ BENDE SİZDENİM AMA BEN BUNDAN ÖNCE EHİÇ TERCİH YAPMADIM BANA ALIM PUANLARI İNMİŞ DEYİNCE TERCİH YAPTIM ACABA SEN BUNDAN ÖNCEKİ YERLESTİRMENİN KAC PUANDA KALDINI BİLİYOMUSUN YADA BİLEN VARMI CVP YAZSIN

    Yorum tarafından İZMİRLİ | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  50. YAV BU ÜLKEDE TORPİLLE İŞ YÜRÜTEN ŞEREFSİZLER VARYA ACABA ÖBÜR DÜNYADA BUNUN SONUCUNU DÜŞÜNMÜYORLAR MI BİŞEY OLACAKSA HELALİNDEN OLSUN BENCE ÖNEMLİ OLAN BUDUR

    Yorum tarafından CRAZYBOY01 | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  51. ortaöğretimden 90,169 aldım yerleşme ihtimalim var mı sizce?????

    Yorum tarafından ibrahim | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  52. bende 82 küsüratlı aldım ama hiç sanmıyorum türkiye gibi bir yerde herşey torpil ben umudumu kestim artık ama size bol şanslar insanların umutlarının bukadar oynanmasına bile yetr artık diyorum

    Yorum tarafından pınar | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  53. TERCİHLERİM HEP ANKARA TUTMAYACAĞINI BİLİYORUM AMA YAPTIK YİNEDE.ÖĞRENCİ OLDUĞUM İÇİN DIŞARI YAZMADIM.HEM OKUMAK HEM ÇALIŞMAK İSTİYORUM.BU GİDİŞLE BU HAYALİM GERÇEKLEŞEMİCEK GİBİ GÖRÜNÜYO.ALLAH HERKESİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN.BYE

    Yorum tarafından ibrahim | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  54. ben 77,181 aldım hademelik bile yazdım haydi hayırlısı

    Yorum tarafından ilhan | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  55. öldük bekleye bekleye vicdansız heriflerr 85 bi küsür puan aldım ama beklerken çürüdüm umut dünyası işde açıklayın hayallerimiz erkenden yıkılsın hemen toparlanıp 6. atamaları bekleyelim herkese sabırlar

    Yorum tarafından cimcime | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  56. traşşş sonuçları traşlıyorlar son rütüşlar yapılıp fından çıkacak.. civciv mi çıkar kuş mu bilemem ama hayırlı olur inşallah..

    Yorum tarafından yktly | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  57. bence sonuçlar seçimden sonra açıklanır oy kaybetmemek için seçimden sonra bakın boşuna hergün bilgisayarı açıpda bakacaz diye uğraşmayın herkese bol şanslar hayırlısı

    Yorum tarafından gül | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  58. Arkadaşlar 2 güne kadar açıklamak zorundalar.. çünkü Akp bu şekilde atamalrı yaparak oy kazancağını düşünüyo bu yüzden seçim sonrasına bırakma gibi bi riski göze alamaz artı ben 90.476 aldım we hala atamam yapılmadı benimki gelir mi milli eğitim yazdım genelde ve tren teşkil yazdımda gelmez sanırım yine….

    Yorum tarafından Mesut | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  59. ulan bunlar birsey açıklamazlar bn 83.239 alsım ama bılmıyorum allah bılır.aciklanınca mesaj atın looooooooo………………….karseşlerim adana 01 li…

    Yorum tarafından mustafa | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  60. ya biri doğru dürüst öıkıp bi aöıklama yapsın lütfen
    tercihler gerçekten değerlendirilcek mi yoksa seçim propagandasımı yaptılar bu ne ye böyle herşeyi iyice karıştırdılar zaten bir an önce açıklasalar artık.

    Yorum tarafından bilge | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  61. bosh_x@hotmail.com bnim msn adresim adanalının ………..

    Yorum tarafından mustafa | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  62. ben 89 küsür puan aldım yerleşeblırmiyım sızce

    Yorum tarafından şenol | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  63. arkadaşlar osym nin sayfasına mail yağdırın gitsin…ben yolladım hatta ağır da konuştum…

    Yorum tarafından sadık | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  64. ayrıca 92 küsürle yerleşir miyim…?yerleşmek çok önmeli ben,im için…sadece milli eğitim bak.. yazdım malatyadan ta karadenize kadar..:)

    Yorum tarafından sadık | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  65. :):):) ne olacak bizim sonumuz ya….

    Yorum tarafından tugba | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  66. bu siteyi buldum bulalı umutlarım yok olmaya başladı…….
    haksız sayılmazsınız

    Yorum tarafından tugba | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  67. ya herkez yüksek puan almış hala ağliyor yoksa siz bizle dalgamı geçiyonuz bende 72 aldım ama umutluyum umut fakirin ekmeğiymiş herkeze bol şans

    Yorum tarafından hasan | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  68. […] KPSS 2007/5 Yerleştirme İşlemleri Soru-Cevap Dosyası 2- HANGİ KADROLAR SÖZLEŞMELİDİR? DERECE BÖLÜMÜ NE ANLAMA GELİYOR? Benim sorum, son alımlarda osym’nin […] […]

    Pingback tarafından Top Posts « WordPress.com | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  69. ben rüyasını gördüm bugün haberimiz olur

    Yorum tarafından ebru | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  70. İNANMIYORUM YA HALA ACIKLANMADI MÜBAREK KANDİL GÜNÜ AGZIMI BOZDURACAKLAR NE BİÇİM İNSAN BUNLAR YA VALLA İŞKENCE GİBİ NOTLARINI YAZAN ARKADASLAR COK SAĞOLUN BURDAN ANLADIMKİ ORTAOĞEİMDE DAHA 90 LARA İNEMEMİŞ BENDE BARİ BOŞUNA BEKLEMİYİM ALLAH SİZE SABIR VERSİN HAYIRLI KANDİLLER 🙂

    Yorum tarafından İZMİRLİ | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  71. arkadaşlar lise mezunlarını puanları enson 92 ile aldı.bundan daha düşük puanla girebilmeniz için ya ehliyetiniz olmalı yada mesleki bir dalınız olmalı.2007/5 atamalarında 5 puandan fazla oynama olacagını sanmıyorum….gönül ister ki hepiniz herleşsin.benim yorumum bu puanım 89.5 kolay gelsin.

    Yorum tarafından evren | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  72. şunu da söyliyim atamazlarsa oy kullanmaya gitmiyorum ..protesto ediyorumm…

    Yorum tarafından evren | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  73. Sanırım yerleşirsin ama milli eğitim falan yazmadıysan ve genelde tercih edilen yerleri tercih etmediysen sanırım geçen atamda 92 lere kadar aldılar 88 e kadar alıcaklar herhalde.. tam emin deilim ama bu gidişle açıklanmyıcak sanırım arkadaşlar

    Yorum tarafından Mesut | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  74. allah hakedenin yardımcısı olsun.bu adaletsizlige artık bir çözüm bulunsun ben 90 puan ile bir yere giremez iken başkası( bizim buralardaki bir degim ile ankarada amcası dayısı olan)60 puan ile girmesin adalet istiyoruz artık…

    Yorum tarafından bahri | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  75. YAHU SIKILDIM ARTIK 80.923 PUAN ALDIM HALAGELMEDİ BİRYER KARDEŞ BU ÜLKE NEZAMN DÜZELECEK YAV TORPİL KALDIRILSIN

    Yorum tarafından CRAZYBOY01 | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  76. bugünde açıklanmadı sonuçlar yahu bu kadar zormu bu iş iki haftadır yapamadılar.

    Yorum tarafından suat | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  77. ALLAH RIZASI İÇİN AÇIKLAYIN….:(

    Yorum tarafından Medine | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  78. bu sitede puanlarını yazanların puanları hep düşük.ama atananlar hep 95 98 nerde bu yüksek puan alanlar.benim puanımda 85 ama hiç umudum yok.

    Yorum tarafından bilgen | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  79. NE YANİ 92 KÜSÜRLE ATANAMAYACAK MIYIZ?

    Yorum tarafından sadık | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  80. O ZAMAN HİÇKİMSE ATANAMAZ…DEVLET OLDU YİNE KAZANAN YA DA RANT ÇEVRELERİ…

    Yorum tarafından sadık | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  81. alın size bi haber
    doğruluk derecesini bilmiyorum ama 88-98 arası puanlar atanacakmış…

    Yorum tarafından @@@@@ | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  82. yaaaa artık açıklansın ama..herkes milli eğitim yazmış desenize yine kaldık ortada..snki yazılmasa bile torpiller tıkırında giderken daha çoook bilgisayar önünde kururuz…

    Yorum tarafından esra | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  83. arkadaşlar gözünüz aydın sınav sonuçları yarın açıklanıyo saat 10 da.hepimiz için hayırlısı olsun.

    Yorum tarafından sultancin87 | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  84. BAKIN ARKADAŞLAR BENCEDE TORPİL FALAN DEMEYİN.ÖSYMNİN YAPTIĞI SINAVDA GERÇEKTEN TORPİL OLMUYO..SİZE TEK DİCEM YERLEŞTİRİLİRKEN TERCİHİNİZ ÇOK ÖNEMLİ..DİKKATLİ YAPIN LÜTFEN..SIRALAMALARA GÖRE YAPIYORLAR.RĞER TORPİL BULCAKSANIZ ANCAK ATAMALARI YAPAN MEMURU BULUN YADA GİDİN TAYYİBİ BULUN..NESE ARTIK OLAN OLDU..BENCE İÇİNİZ TORPİL YÜZÜNDEN RAHAT OLSUN..ÖLE BİŞİ YOK.TIPKI ÖSS GİBİ YANE..
    ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN..HEPİMİZİN AYRICA KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN..TERCİHLERİMİ YAZDIM BENİM GİBİ OLAN WARSA LÜTFEN YAZSIN..KARŞILAŞTIRALIMM..Tercih Sırası Kadro Kodu Kurum Ünvan
    1 1743455 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(MUĞLA – Taşra)
    2 1741961 DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MEMUR(MUĞLA – Taşra)
    3 1743419 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(İZMİR – Taşra)
    4 1743359 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(AYDIN – Taşra)
    5 1743361 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(BALIKESİR – Taşra)
    6 1743353 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(ANTALYA – Taşra)
    7 1743417 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(İSTANBUL – Taşra)
    8 1743387 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(DENİZLİ – Taşra)
    9 1743379 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MEMUR(BURSA – Taşra)
    10 1741741 BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ MEMUR(İSTANBUL – Merkez)
    11 1743579 SELÇUK ÜNİVERSİTESİ MEMUR(KONYA – Merkez)
    12 1743517 MİMAR SİNAN ÜNİVERSİTESİ MEMUR(İSTANBUL – Merkez)
    13 1743223 İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ MEMUR(İZMİR – Merkez)
    14 1743191 İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ MEMUR(İSTANBUL – Merkez)
    15 1743225 İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ MEMUR(İZMİR – Merkez)

    Yorum tarafından sultancin87 | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  85. ARKADAŞLAR MORALİNİZİ BOZMAK GİBİ OLMASIN AMA TORPİLLİLERDEN BİZE SIRA GELECEĞİNİ HİÇ SANMIYORUM BUGÜNE KADAR 50 PUAN ALAN BİLE YERLEŞTİ BİZ HALA AÇIKTAYIZ İŞTE ADALET BU BİRDE TORPİL FALAN YOK DİOLARDI BUNLAR YİNE TORPİLLİLERİ ALIRLAR BİZDE AĞZIMIZ AÇIK BAKARIZ ANCAK YİNEDE SİZE BOL ŞANS BENİM HİÇ AMA HİÇ UMUDUM YOK

    Yorum tarafından SEVDA | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  86. selam herkese,bende 80 puan aldım fakat hala yerleşemedim.umarım bu defa olur.şu torpillilerden bi olamadım.neyse herkese bol şans

    Yorum tarafından neslihan | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  87. sonuçlar bugun 10dan sonra açıklanıyo arkadaşlar.ALLAH herkesin gönlüne göre veriri inş. KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN…

    Yorum tarafından gkhn71 | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  88. 91,5 aldım hep ankara merkez yazdım gelir inş. biyer 🙂

    Yorum tarafından gkhn71 | Temmuz 19, 2007 | Cevapla

  89. müjde mi isterim arkadaşlar 20.7.2007 saat 2 gibi açıklanacakmış.hayırlı olsun ösym yi aradım.

    Yorum tarafından evren | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  90. aaa benim puan 73 tamamdır arkadaşlar gene kaldım babamın evinde neyse çeyiz bari yapıyım yoksa evdekiler beni kesecek yaw bu devlete girmek bukadar mı zor yaaa sinir oldum ha neyse sitedeki arkadaşlar en iyisi dua edelim birbirimize tek sığınacağımız liman MEVLAM a.e.o

    Yorum tarafından tuğba | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  91. SULTAN İSİMLİ SAYIN ARKADAŞIM YARIN SONUÇLAR AÇIKLANIYO DEMİSSİN AMA SAAT 10:30 OLDU HALA Bİ AÇIKLAMA FALAN YOK BURDA BİNLERCE İNSAN UMUTLA GELDİ BELKİDE BU BİLGİSAYARLARIN BAŞINA NOLUR TAM OLARAK NE ZAMAN AÇIKLANACAĞINI KESİN BİLMİYOSAN BİNLERCE İNSANI KANDIRMA.OLDUMU SAYIN ARKADAŞIM MİLLETE.YAZIK GÜNAH YAAA

    Yorum tarafından ibrahim | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  92. hani nerde o 50 puanla yeleşen nerden gördün ver adresini girip bakıım girdiyse bile hak etmiştir sıkma öle bilip bilmeden yok 50 puanla girmişmiş de yok torpilmişde sen kac puan aldın 49 mu ondan mı korkuyosun torpili bahane etmeyin başarısızlığınızı görün ve başarmaya calısın madem olmuyo tekrar sınava gir iyi bi puan al torpil yok kesinlikle

    Yorum tarafından mst | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  93. 80 puan almış torpil var giremedim diyo giremezsin tabi 80 puanla kaçıncı sırada olduunu bilionmu senn önünde girmeyi hakeden kaç kişi var eğer tercihlerini bu konuda uzmanmışcasına yapmadıysan senn girmen cok zor

    Yorum tarafından mst | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  94. 2001 yılı meslek lisesi bilgisayar yazılım bölümünden mezunum kpss 2006’ya önlisans mezunu olarak girdim. lise diplomam bilgisayar işletmeni sertifikası yerine gçerli olur mu çok önemli.lütfen acilen cevaplarsanız minnettar kalıırm. iyi günler.

    Yorum tarafından mehmet | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  95. ben kpss den 89,515 aldım.ben atanacagıma inanmıyorum.bazı arkadaşlar 78-80 puan alanlar ümitli yav arkadaş kaç bin memur aldılar ben 16 bininciyim ben boş geziyorum.siz ne bekliyorsunuz.allah herkese sabır versn nedim.

    Yorum tarafından yavuz | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  96. arkadaşlar ayın 20 side ghelir gheçer seçimden sonra olacak açıklama kim başbakan olacak belli değil başbakan olanın yakınlarından başlanacak atama yapılmaya.allah herkesin gönlüne göre versin hayırlısı olsun bakalım.ben özel sektörde çalışıyorum ama devlet kapısı dedik 72,811 puan aldım inşallah bir yere yerleşirim de kurtulurum sıkıntıdan herkese bol şanss byyyy..

    Yorum tarafından ethem | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  97. arkadaşlar sonuçlar açıklandımı yoksa kimselerden ses seda çıkmıyor…

    Yorum tarafından ethem | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  98. herkes galiba milli eğitimi tercih etmiş içime doğmuştu oyüzden tercihlerimde yer vermedim umarım burada bişansım işler

    Yorum tarafından aslı | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  99. ne bu dayi muhabbeti.herkes hakkiyla girsin.sonra duzen bozuk diyoruz.ama masallah herkes torpille yolunu buluyo.bu dunyada kazanmak onemli deil.bunun ahiret kısmı da var.hakka giriyosunuz kardesim.simdi kim hangi torpille girecekse girsin

    Yorum tarafından derbeder67 | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  100. ARKADAŞLAR BUGÜN 10 A KADAR AÇIKLANACAK DİYEN VARDI
    HALA AÇIKLANMADI AÇIKLANDIYSA BEN BİLMİYOM BAKAN VARMI Bİ CEVAP

    Yorum tarafından ADİFE | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  101. ben de ayın 20 de duydum ama hala açıklan mamış ama seçimlere kadar açıklanır diye düşünüyorum adamlar bizim sayemişzde belki oy alırız diye düşünüyorlar gibi

    Yorum tarafından skrbrhn | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  102. 91 aldım atana bilir mityim acaba.ayrıca üniversitede okuyom bir kolaylık sağlaya bilitlermi dua etmekten başka şansımız yok

    Yorum tarafından skrbrhn | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  103. ya açıklayın yada iptal edin kardeşim ne bu böyle yaw…
    adamı çileden çıkarıyorsunuz.bekle bekle bi halolduk ne diyim.
    89,358 puan aldık hala bekliyoruz…nasip…

    Yorum tarafından cevher şahin | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  104. slm arkadaşlar bende taşraya tercih yaptım ama benim de hiç umudum umudum yok ayrıca puanımda [74]yani arkadaşlar halimiz perişan ne yapıcaz bu ülkede bende bilmiyorum hepimizin allh yardımsısı olsun ne diyelim …HAK EDENLER YERLEŞŞİN….

    Yorum tarafından NESLİHAN | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  105. ya ibrahim walla aradaım saat 10 dediler..ama ikide açıklandı..kandırmıyorum.2de açıkladılar.girin bakın.hayırlısı olsun hepinize..ee torpilleri yerleştirmişlerdir.

    Yorum tarafından sultancin87@hotmail.com | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  106. arkadaşlar ataması olan varmı.versa ne mutlu
    benim olmadı..ve berbat bi haldeyim
    bu arada bu milli eğitimlere yönelmiş herkes ve oralarda 94-97 arası puanlarla alıyormuş
    neyse geçti gitti artık…
    bi sonraki tercihten haberiniz olursa banada haber verebilir misiniz
    sorusormakyasak@hot mail….

    Yorum tarafından @@@@@ | Temmuz 20, 2007 | Cevapla

  107. sonuçlar açıklandı yerleşme hakkım var ama hafızlık belgem yok bu şartlarda atana bilirmiyim ayrıca sözleşmeli imamlığa baş vurdum eğer kpss ile yerleşemessem sözleşmeliye engel olurmu
    bu durum da ne yapmalıyım

    Yorum tarafından ismail | Temmuz 21, 2007 | Cevapla

  108. ARKADAŞLAR BENDE 82 PUANLA YERLAŞEMEDİM. BİTA NE ZAMAN MEMUR ALIMI OLCAK BİLEN VARSA BANA HABER VEREBİLİRMİ LÜTFEN ,. BU ARADA FAZLA ÜZÜLMEYİN HAKKIMIZDA HAYIRLISI OLSUN,,,,,.TİCE06@HOTMAİL.COM

    Yorum tarafından hatice | Temmuz 22, 2007 | Cevapla

  109. HATİCE BENDE 81 YERLESEMEDİM BENDE MERAK EDİYOM BİZDAHA NE ZAMAN MEMUR ALIMI OLACAK LÜTFEN CVP YAZIN ZATEN ÜMİTLİ DEGİLDİM NAPALIM CANIMIZ SAOLSUN YERLESENLEİ TEBRİK EDERİM VARMI YERLESEN 🙂

    Yorum tarafından İZMİRLİ | Temmuz 23, 2007 | Cevapla

  110. YA HOCA KPSS ÇIKAN SORULARI İSTEDİ 1 VE 2 DERECEDEN BİLİNMEYEN DENKLEMLER DİYE YARDIM EDİN İMDAT

    Yorum tarafından EMEL | Aralık 13, 2007 | Cevapla

  111. […] yılı KPSS sınav kılavuzuna göre Eğitim Bilimlerinin 0,4, Genel Kültürün 0,3, Genel Yeteneğin de 0,3 katsayısı […]

    Pingback tarafından Tüm KPSS Adayları ÖSYM’den Bir Açıklama Bekliyor | Arayıpta Bulamadığınız Herşey | Mart 11, 2008 | Cevapla

  112. İİ GÜNLER ARKADAŞLAR BEN BU SENE ÜNİVERSİTE SINAVINA GİRDİM VE GÜZEL Bİ YER BEKLİYORUM AMA KPSSDE DE ŞANSIMI DENEMEK İSTİYORUM ACABA HEM ÜNİVERSİTEDE OKUYARAK HEM DE MEMUR OLARAK ÇALIŞMAMIZ MÜMKÜN MÜ YOKSA BİRİNDEN VAZGEÇMEK Mİ GEREKİYOR Bİ DE FARZ EDELİM ÜNİVERSİTEDE MEMUR OLARAK ÇALIŞIYORUZ, MEZUN OLDUGUMUZDA KENDİ ALANIMIZA GEÇİŞ YAPABİLİYO MUYUZ Bİ BİLGİLENDİRİRSENİZ BENİ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER…….

    Yorum tarafından Ömer | Haziran 20, 2008 | Cevapla

  113. ewet benim bi arkadaşım var hem üniv. okuyo hemde memur olrak çalışıyo ailesi ona değil bu ailesine para gönderiyo okula akşam eğitimi olarak giidyo sende öyle yapabilirsin

    Yorum tarafından tuğçe | Kasım 9, 2008 | Cevapla

  114. SLM ARKADAŞLAR ŞU AN KOCELİ ÜNİVERSİTESİNDE OKUMAKTAYIM. ACABA MEMUR OLARAK ATANIRSAM MEMURLUĞUMU OKUDUĞUM YERE ALABİLİR MİYİM YA DA TAM TERSİ MÜMKÜN MÜ?

    Yorum tarafından mahmut | Aralık 22, 2008 | Cevapla

  115. 73 aldım tibbi sekreterlik bölümü mezunuyum. tıbbi sekreterlik bölümü dışında başka nitelik kodlarından yani bilgisayar kursu sertifikası ile ilgili bölümlerden tercih yapabilirmiyim.çünkü tıbbi sekreterlik kadrosu hiç yok. cevap alabilirmiyim. teşekkürler.

    Yorum tarafından filiz | Aralık 25, 2008 | Cevapla

  116. slm bu sitede kimse varmı bu kısma kim bakıyor

    Yorum tarafından dogu | Haziran 25, 2011 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

