VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

5 bin asker şu an Tunceli dağlarında


Tunceli’nin Ovacık ve Hozat ilçelerinde 3 askerin şehit olduğu, 7 askerin yaralandığı çatışmaların ardından büyük operasyon başlatıldı. 5 bin askerin katıldığı operasyon…

Ferit DEMİR’in haberi

Tunceli’nin Ovacık ve Hozat ilçelerinde 3 askerin şehit olduğu, 7 askerin yaralandığı ve 6 PKK’lının ölü gele geçirildiği çatışmaların ardından bölgede 5 bin askerin katıldığı büyük bir operasyon başlatıldı. Tunceli merkez, Ovacık, Hozat ve Çemişgezek dörtgenindeki operasyona helikopterler de havadan destek sağlıyor.
Tunceli’nin Hozat İlçesi’nde dün gece Kinzir Ormanları bölgesinde Hozat 5’inci Motorlu Piyade Tugay Komutanlığı’nda görevli askerlere yönelik saldırı düzenleyen PKK’lı teröristlerin açtığı ilk ateşle er İlhan Pekel yaralandı. Tunceli Jandarma Bölge Komutanlığı, saldırının ardından Hozat ve Ovacık ilçeleri kırsal kesiminde hava destekli eş zamanlı geniş çaplı bir operasyon başlattı. Ovacık’ın Mercan Dağları kesiminde dün gece bir grup PKK’lı teröristle sıcak temas sağlandı.
Güvenlik güçlerinin ‘teslim ol’ çağrılarına teröristlerin ateşle karşılık vermesi üzerine çatışma çıktı. Teröristlerin açtığı ilk ateşte Jandarma Astsubay Üst Çavuş Fatih Çarman, jandarma komando erler Mehmet Kıl ve Murat Çökmez şehit olurken, 1 er de yaralandı. Çatışmada, 5 terörist ölü olarak geçirildi. Teröristlerin üzerinden 5 Kalaşnikof tüfek, çok miktarda patlayıcı ve mühimmat ele geçirilirken, teröristlerin eylem hazırlığında olduğu belirtildi. Sabah çatışma bölgesinde yapılan aramalarda 1 teröristin daha cesedi bulundu. Cesedin yanında 2 M-16 otomatik tüfeğin bulunması, terör örgütünün bu Amerikan yapımı silahları üst düzey sorumlularına verdiği dikkate alınarak ölen teröristin bölgede üst düzey sorumlulardan biri olabileceği ihtimalini gündeme getirdi.

HOZAT’TA MAYINLI TUZAK

PKK’lı teröristler Hozat İlçesi’nde ise Kinzir Ormanları’nda güvenlik güçlerinin düzenlediği operasyondan kaçarken, araziye mayın döşedi. Ormanın iç kesimlerine kaçan teröristler, güvenlik güçlerinin geçişi sırasında uzaktan kumandalı mayını patlattı.
Patlamada, Piyade Uzman Çavuş Engin Ciğerci, piyade erler Seyithan Yetkin, Halil Şener, Harun Çalık ve Volkan İncel yaralandı.
Yaralı askerler helikopterlerle Elazığ Askeri Hastanesi’ne kaldırıldı.

5 BİN ASKERLE OPERASYON

Tunceli Jandarma Bölge Komutanlığı’nın sevk ve idaresinde PKK’lı teröristlere karşı Hozat 51’inci Motorlu Piyade Tugay Komutanlığı, Tunceli İl Jandarma Komutanlığı’ndan yaklaşık 5 bin askerin katılımıyla Tunceli merkez, Hozat, Ovacık ve Çemişgezek ilçeleri kırsal kesiminde hava destekli geniş bir operasyon başlatıldı.
Operasyona katılan Kobra tipi helikopterler teröristlerin kaçtığı dağlık arazi ve ormanlık alanlarda belirlenen hedefler bombalarken, bölgeye Jandarma Özel Harekat Timleri indirildi. Bölgede teröristlerle zaman zaman sıcak temas sağlandı ve çatışma çıktı.

ŞEHİTLERE TÖREN

Tunceli’de dün şehit olan 3 asker için bugün öğleden sonra Elazığ Askeri Hastanesi’nde tören düzenlendi.
Törenin ardından Şehit Jandarma Komando Astsubay Üstçavuş Fatih Çarman’ın cenazesi memleketi Konya’nın Doğanhisar İlçesi’ne, şehit erler Mehmet Kıl’ın cenazesi Osmaniye Düziçi, Murat Çökmez’in cenazesi ise Kastamonu’nun Tosya ilçelerine gönderildi.

MAYIN PATLADI 5 YARALI VAR

Tunceli’nin Hozat ilçesinde mayın patlaması sonucu 5 güvenlik görevlisi yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, Piyade Er Seyithan Yetkin, dün akşam, Hozat ilçesi kırsalında düzenlenen operasyon sırasında terör örgütü üyelerince döşenen mayının patlaması sonucu yaralandı. Patlamada, 4 güvenlik görevlisi de şarapnel parçalarıyla yaralandı.
Yaralı güvenlik görevlilerinin helikopter ile Elazığ’a gönderildiği ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.

Milliyet

Ağustos 2, 2007 - Posted by | Diğer, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Pkk, Türkçe, Terör, Turkiye

44 Yorum »

  1. 88/1 olarak gelıyor bende….

    Yorum tarafından cengiz | Nisan 26, 2008 | Cevapla

  2. ben tunceli de askerim benim haberim yok 5 bin askerin çıktıgından siz nerden biliyorsunuz sallamayın haber yapabilmek için işinize geleni yazıyosunuz olursa öyle bir olay zaten açıklama yaparlar canlı göstersene yapa biliyorsan kameraya aldın mı görüntüleri

    Yorum tarafından mehmet | Nisan 18, 2009 | Cevapla

  3. bekle beni hozat bizde geliyoruz oraya bakalım ne kadar cesursunuz karşımıza çıkacak kadar yürek var mı sizde iç gvn lik 1tb 4 blk 89/1 kral tertip

    Yorum tarafından fatih | Nisan 26, 2009 | Cevapla

    • slm arakadaşlar bende 9.1 1tb 4 den geldim ıspartadan hakkari şırnak ardahan göle şimdide martta tunceli hozata geliyoruz 9 a 1 lere duyuru 70 şinci kol iç güvenlik timi

      Yorum tarafından mustafa | Ocak 27, 2010 | Cevapla

  4. allah şehit annelerine sabır versin benim tuncelide abim askerlik yapıyo allahabimi sağ sağlim gönderir inşallah dünyadaki bütün askerlerimizi sağ sağlim gönderir inşallah allah herkese sabır verir inşallah abi seni seviyorum

    Yorum tarafından asude özgünç | Temmuz 10, 2009 | Cevapla

  5. abicim seni seviom
    allaha emanet oll
    seni çok özledikkk

    Yorum tarafından asude özgünç | Temmuz 10, 2009 | Cevapla

  6. seni seviom

    Yorum tarafından asude özgünç | Temmuz 10, 2009 | Cevapla

  7. Arkadaşlar allah hepimizin yardımcı olsum ben
    isparta tunceli hozatta düştüm son günlerim acemi birlin az kaldı anlattılar mayın tarlası diyorlar
    bu dogrumudur orada askerlim yapan üst devrelerim cvp yazması bekliyorum iStanbul fatih karagümrüklü
    Tanju

    Yorum tarafından tanju | Ağustos 1, 2009 | Cevapla

  8. hozatta tim olarak geliyoruz orada timleri ayırıyorlarmıı arkadaşlar

    Yorum tarafından tanju | Ağustos 1, 2009 | Cevapla

  9. benım nışanlıım tuncelıde uzman cavuş daha gıdelı 2 gun oldu ölüm korkusu ile yaşamak gercekten çok kotu allah askerlerımıze sabır versın onları sagsaglım gondersın sevdıklerıne

    Yorum tarafından ayşe | Ağustos 15, 2009 | Cevapla

  10. Benimde canımdan çok sevdiğim aşkım şuan orda asker, böyle haberleri duymak çok üzücü:(( allahım onu bana ve ailesine bağışlasın. Semih’im seni çok seviyorum. Biran önce gelmen dileğiyle…

    Yorum tarafından Tuğba | Ağustos 18, 2009 | Cevapla

  11. bende tunceli /hozat a düsdüm ama öle bir korkum yok her sey vatan için bu ugurda 15 ay her sey yapacagız

    Yorum tarafından ahmet meral | Eylül 21, 2009 | Cevapla

  12. benim nişanlımda tunceli hozatta bugün teslim oldu çok korkuorum allah bütün şehit yakınlarına sabır versin

    Yorum tarafından merve | Eylül 27, 2009 | Cevapla

  13. benim sevdiğimde hozatta uzman çavuş onu öylesine seviyorum ki beni severek bırakmasına rağmen hala ondayım ondan geçemiyorum ne olur eri dön biliyorum beni sevıyosun yalvarırım dööööööööööööööönnnnnnnnnnn seni ölesiye seviyorum allah korusun…

    Yorum tarafından gamze | Eylül 30, 2009 | Cevapla

  14. evet bende geliyorum herşeyi geride bırakarak ama herşey VATAN için ne kadar pkk varsa karşıma çıksın korkan onlar gibi olsun ben bu VATAN’ıkarşılıksızda severim 89/3 ısparta merkezden KARAM

    Yorum tarafından ümit | Ekim 18, 2009 | Cevapla

    • yaşa kardeşim bende oraya gidiyorum aynen katılıyorum ben amasyalyım

      Yorum tarafından alparslan | Ekim 18, 2009 | Cevapla

  15. abimde oraya gidicek allah yarbım etsin

    Yorum tarafından külkedisi | Ekim 23, 2009 | Cevapla

    • hadi ya kolay gelsin benim sevdigimde orada şafak 70

      Yorum tarafından hatice | Aralık 24, 2009 | Cevapla

  16. ben hataydan cüneyt vatani görevimi yapmaya geliyorum ailemin arasına geliyorum herşey vatan için kanımın son damlasına kadar mücadele edecem

    Yorum tarafından cüneyt | Ekim 25, 2009 | Cevapla

  17. slm arkadaşalr bizde 89/3 tertip olarak geliyoruz daha nasıl bir yer oldunu bilmiyoruzz şimdiden teşekkürler

    Yorum tarafından fatih | Kasım 5, 2009 | Cevapla

  18. benim sewgilim orda şimdi ayrı bi önemi war tuncelinin allah yardımcınız olsun…

    Yorum tarafından nazlı | Kasım 23, 2009 | Cevapla

  19. benim abim kadar çok sevdiğim yusuf abim ve amcam orda asker onları çok ama çok özledim tez zamanda bitirip gelin

    Yorum tarafından şükran | Aralık 3, 2009 | Cevapla

  20. benim nişanlım uzman çavuş tunceli hozat a tayini çıktı bi ay sonra evleneceğiz bende gideceğim allah nasip ederse herhalde hiç kımse benım kadar arastırmamamıstır orayı orda görev yapan uzman larla ve astsubaylarla konustuk gercı benım nısanlım şöför ama cok arastırdım ve hiç kımse hozattan için bize kötü bi yer demedi orda askerlık yapan bırı ıle de konustuk olay olmaz orda dedı sadece cok soguk dedı _45oldugunu söledı.tuncelı pılımurden ve ovacıktan kat kat daha ıı oldugunu söledıler. içinizi ferah tutun allah yardımcıları olsun dualarımz onlarla

    Yorum tarafından yasemin | Aralık 17, 2009 | Cevapla

    • gerçekten doğrumu bu benim çok önemli bende evlenicem sözlüm orda daha 3 gün oldu gönderdim nolur cvp yaz

      Yorum tarafından askımmmm | Şubat 25, 2010 | Cevapla

  21. NE HOZAT LAR GÖRDÜK BU HOZAT BŞE EDEMEZ BİZEE ADI KORKUNC KENDİİ DAHA KORKUNC AKLI OLAN GELMESİN

    Yorum tarafından fatih | Aralık 19, 2009 | Cevapla

  22. benimde sewgilim orda ama ayrıldık orası cok soğuk we askerlik çok zormuş oda tuncelide ama tabiydide hersey VATAN için

    Yorum tarafından asilya | Ocak 9, 2010 | Cevapla

  23. slm arkadaslar bız ıspartadan 2tb 1bl den 92 ncı kol olarak tunceli hozat a geliyoruz allah yardımcımız olsun….89/4

    Yorum tarafından hacı | Ocak 30, 2010 | Cevapla

  24. bekleyın len hozatt bız geliozz teroristleri sikmeye iç.guv.lik DEMİR ALAY ISPARTYA

    Yorum tarafından SEmiHh | Ocak 30, 2010 | Cevapla

  25. slm arkadaşlar ben bursalıyım abım ıspartada askerlık yapıyor 2 hafta sonra tuncelı hozata gıdecek Allah hepsının yardımcısı olsun…

    Yorum tarafından cihan !! | Şubat 6, 2010 | Cevapla

  26. arkadasllar ben hozata askerlık yaptım 5bn asker haberı dogru yaralanlar benım tertıplerım 87 1 dık bız tam 5gun orda kaldık oraya gıtceklerın allah yardımcınız olsun

    Yorum tarafından cengız | Şubat 7, 2010 | Cevapla

  27. allah tüm askerlerimizi sapa saglam sevdiklerine göndersinn ben 01 1990 1 askerimmm ama nere düşştüm billmiyorumm allah hepimizin sevdiklerine kavuştursunnnn ben askere gidin ce ooo pkk larınn kulaklarını kesecemmm elime biiii geçirirsemmmmm buu haberde manşet olsunnnn bekleyin geliyorumm

    Yorum tarafından kosovalı | Şubat 10, 2010 | Cevapla

    • arkadaşlar benmde sevglm tunceli hozaata düşgtü bu habere ck üzüldm ztn cok üzqndm dha ck üzlldm alahm onu bana ailesine bağşLasn nsı bi yerr bana birii yazsın sln_92_sln@hotmail.com eklesiin yalwrırorm size blqi wern bana ack kötüüüm ben.:((

      Yorum tarafından Selinonur | Kasım 14, 2010 | Cevapla

  28. BeN Şuan TunceLi Hozattayım GeLmeden öNce bAna da dediLEr Çok kötü biyer AraziSi Çok piS dıye İnanmamıŞtım ama söLenenLerden daHa köTü biyeRmiş.heR göREve opeRasyona ÇıktıgımızDa neRden Ateş edecekler acaba nezaman maYına Basıcaz acaba dıyereK yürüyoRuz o dagLarda. buRaya düŞenin aLLah yardımCısı oLsun.. 2tb 4.blk 89/2…eFsAnE devReee 🙂

    Yorum tarafından sARıı | Şubat 19, 2010 | Cevapla

  29. 3 gün önce yolettim sevdiğimi hozata. nasıl bir yer olduğunu bilmiyorum ama yorumlardan okuduğuma göre gerçekten zor bi yer allah benm sevdiğime ve bütün mehmetçklere yardım etsin onları korusun rabbim sağsalim dönmesini nasip etsin bize inş

    Yorum tarafından askımmmm | Şubat 25, 2010 | Cevapla

  30. slm benm sevgillim tunceli hozatta ama hic iyi yer degil galiba 51,motorlu piyade adayı onu ck oedim napcam blmyom iymi kotumu allahım sen tum askerelere yardım et

    Yorum tarafından emine | Mart 23, 2010 | Cevapla

  31. bekleyin geliyorum 4 üncü komd tugayı 4 üncü komondo kh.ve.kh.destek bölüne 90/1

    Yorum tarafından murat | Nisan 25, 2010 | Cevapla

  32. canım dan cok sevdıgım abıme selamlar sen asker ocagında iyiii askerlık yap abım senın yerinı ben tutarım

    Yorum tarafından nasip | Ekim 27, 2010 | Cevapla

  33. Gelinde hakkari aktütünü görün,burdan hozata gidecez daha.. 90/1 şırnak silopi,hakkari aktütün sirada tunceli hozat

    Yorum tarafından Mute | Kasım 12, 2010 | Cevapla

  34. 83/4 TUNCELİ HOZAT DALÖREN KARAKOLU DENİZ KARATAY KARAKOL KOMUTANIMIZA SONSUZ SEVGİLER İST.DAN

    Yorum tarafından TARIK | Aralık 19, 2010 | Cevapla

  35. beyaz_konak58@hotmail.com ekleyin beni cızlar

    Yorum tarafından astsubay kaan | Aralık 19, 2010 | Cevapla

  36. benim abimde tunceli – hozat ilçesinde askerlik yapıyor.

    Yorum tarafından esoşşşşşşşşşşşşş | Aralık 23, 2010 | Cevapla

  37. benim nişanlım oraya gidicek çooook üzgünümmm ne yapıcam ne yapıcak hiç bilmiyorum delirmek üzereyimmm

    Yorum tarafından cansu | Eylül 12, 2011 | Cevapla

  38. o şerefsizlere bordo bereli ve polis özel harekat timlerini yollamak gerek. onların isimlerini duyduklarında altlarına sıçıyolar zatn. hepsinin al.lah belasını versin

    Yorum tarafından asker | Ekim 31, 2011 | Cevapla

  39. benim de çok sevdigim arkadaşım mahmut orda allah onu enkısa zamanda ailesine kavuştursun ben de şırnak cizre de askerim

    Yorum tarafından mehmet şahin | Ocak 22, 2012 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

