VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Diyanet, Sonuçları Değiştirdi


Dün yayımlamış olduğumuz ilk haberde, Diyanet İşleri Başkanlığının da hata yapabileceğini bu nedenle taban puanları yayımlayarak sonuçları adayların denetimine açması gerektiğini belirtmiştik. Bu haberimiz sonrasında Başkanlık taban puanları yayımladı. Ancak, Diyanet İşleri Başkanlığı taban puanları yayımlamadan önce sonuçları değiştirmiştir. Bu nedenle yerleşen ve yerleşmeyen tüm adayların ikinci bir kontrol yapması uygun olacaktır.

Diyanet İşleri Başkanlığı sonuçları 3 Ağustos 2007 tarihinde açıkladı. Memurlar.net olarak sonuçları aynı gün akşam saatlerin ziyaretçilerimize duyurduk. Haberi görmek için tıklayınız.

Ancak, 3 Ağustos tarihindeki sonuçlarda yerleşen bir ziyaretçimiz, 7 Ağustos 2007 tarihli sonuçlarda yaptığı kontrolde, sonuçların değiştirildiğini ve şuan yerleşmediği yönünde sonuçla karşılaştığını belirtmektedir. Bu değişikliğin neden kaynaklandığını bilmemekle birlikte adayların sonuç kontrolü yapmaları uygun olacaktır.

Sonuçlarını kontrol etmek için tıklayınız.

Ziyaretçimizin bize ilettiği ve önce yerleştiği ve daha sonra yerleşemediğini gösteren ekran görüntülerinin bir örneği aşağıda yer almaktadır.

3 AĞUSTOS 2007’DE GÖSTERİLEN SONUÇ

7 AĞUSTOS 2007’DE GÖSTERİLEN SONUÇ

Ağustos 8, 2007 - Posted by | Diyanet, Diğer, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, KPSS, Memurlar, Son Dakika, Türkçe, Turkiye

17 Yorum »

  1. […] Diyanet, Sonuçları Değiştirdi […]

    Pingback tarafından Sözleşmeli İmamhatip alımı ve Kur’an kursu öğreticisi yerleştirme sonuçları « VaTaN | Ağustos 8, 2007 | Cevapla

  2. […] Diyanet, Sonuçları Değiştirdi […]

    Pingback tarafından Diyanet İşleri Başkanlığı Duyuru - Sözleşmeli 6000 İmam-Hatip ve 2500 Kur’an Kursu Öğreticisi Alımı « VaTaN | Ağustos 8, 2007 | Cevapla

  3. […] Diyanet, Sonuçları Değiştirdi […]

    Pingback tarafından Diyanet İşleri Başkanlığı Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği « VaTaN | Ağustos 8, 2007 | Cevapla

  4. […] Diyanet Taban Puanları Açıkladı Diyanet, Sonuçları Değiştirdi […]

    Pingback tarafından Diyanet Taban Puanları Açıkladı « VaTaN | Ağustos 8, 2007 | Cevapla

  5. her defasın da biraz daha aklım almıyor.diyanet böyle bir haksızlığı nasıl yapar?taban puan nasıl bu kadar düşük olabilir?kpss’den 40 lar da puan alan nasıl kazanır?diyanet yetkililerinden bu haksızlığa bir dur demelerini istiyoruz.

    Yorum tarafından lale | Ağustos 9, 2007 | Cevapla

  6. […] Diyanet, Sonuçları Değiştirdi Dün yayımlamış olduğumuz ilk haberde, Diyanet İşleri Başkanlığının da hata yapabileceğini bu nedenle taban […] […]

    Pingback tarafından Top Posts « WordPress.com | Ağustos 10, 2007 | Cevapla

  7. ortada büyük bir haksızlık olduğunu düşünüyorum40 alan bir adayın yerleşmesini doğru bulamam kpss girip hiç soru yapmamış derim sayın diyanet yetkilileri sizin kpss ye girip o soruları çözdüğünüz var mı okadar kolay almıyoruz biz o puanı ben önlisans mezunuyum ilahiyat bitirmemiş olabilirim ama kamuya personel alınırken aranan şart kpss benim bildiğim biz ölelimmi ya o olmaz bu olmaz el insaf

    Yorum tarafından zeliha | Ağustos 12, 2007 | Cevapla

  8. önlisans mezunuyum 60.190 puanınvar düşük puanlılar yerleştirilmiş önlisaans mezunu olarak degilde imam hatip mezunu olarak işlem yapmişlar halbukıi yargı kararı var diyanet burayı atlamış herhalde sonuçt hata yapmişlar kabul ediyorlar ben önlisans mezunu olarak kpss imtihanına giriyombeni lise mezunu gibi atamak istiyorlar ve yapmişlarda diyanetin hemen bundan vaz gecip hakkımızı vermesini yargı kararını unutmamasını istiyorum atama dairesi 2 bunu cözmesini istiyorum

    Yorum tarafından nihat sert | Ağustos 13, 2007 | Cevapla

  9. sözleşmeli persönel alımı

    Yorum tarafından ali DEMİR | Ağustos 15, 2007 | Cevapla

  10. İHL mezunuyum ve 79.996 puanım var madem bizleri yerleştirmeyecektiniz niye ümit verdiniz ilahiyatçıların 45 50 puanla yerleşmeleri haksızlık değilmi ben 1,5 yıldır emek verdim bu işe haksızlık bu.

    Yorum tarafından rahime akpınar | Ağustos 15, 2007 | Cevapla

  11. i.hl ve hafızım hala alınma şansımız varmı acaba

    Yorum tarafından kurtca şenel | Ağustos 16, 2007 | Cevapla

  12. Ben almanya dan katiliyorum Hafizim ve imam hatip mezunuyum yeni gorev alimlari olacakmi olacak sa sitenize bilgi vermenizi rica ediyorum muezzinlik veya yeni imamlik sinavi varmi bilgilerinizi genisletilmenizi rica eder saygi ve sukranlarimi bildiriyorum

    Yorum tarafından H. Muhammet | Eylül 26, 2007 | Cevapla

  13. […] Diyanet, Sonuçları Değiştirdi […]

    Pingback tarafından Diyanet Taban Puanları Açıkladı | Arayıpta Bulamadığınız Herşey | Mart 11, 2008 | Cevapla

  14. […] Diyanet, Sonuçları Değiştirdi […]

    Pingback tarafından Arayıpta Bulamadığınız Herşey » Blog Archive » Diyanet Taban Puanları Açıkladı | Mart 14, 2008 | Cevapla

  15. slm ben de anlıyamadım bu kadar alımdan sonra puanların düşmemesini 66 puanla atanmayan arkadaşalar var 66 dan düşük bir sürü kişi yerleşti haksızlıkla varsa bunun biranaönce düzeltilmesini rica ediyorum bu dünyanın ahiret yanı da var nasıl hesap verirsin hak olan o güne ALLAHA emanet..

    Yorum tarafından hasan | Temmuz 5, 2008 | Cevapla

  16. slm arkadaşla.BİR SÖZ. (DENİLMİŞKİ.HAKTIR YOKTUR OLSA DA VERMEM İNKARDA ETMEM…)ARAKİ BULASIN.

    Yorum tarafından danyal | Ekim 4, 2009 | Cevapla

  17. hala milli egitim sınav yapıp torpili engellemeye çalışsada EN BÜYÜK TORPİL VE HAKSIZLIK DİYANETTE yaşanmakta benim çok acil bu işe ihtiyacım var ve ben ilahiyat önlisans mezunuyum yazılı sınavdan 88 aldım ama sözlüde torpilim olmadıgı için 40 verdiler.ben kolumdaki bilezigimi zamanı gelince kullanamayacaksam neden İHL okudum ve ilahiyat bitirdim bu kadar sınavla beni müftümü yapacaklarki bu kadar sınava tabi tutuyorlar o müftüler gene kendi akrabalarını yerleştirdi.yetkililrre duyuruyorum.duyan varsa tabiiii

    Yorum tarafından duygu | Aralık 8, 2009 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

