VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

MİT, istihbarat uzmanı alacak


Milli İstihbarat Teşkilatı (MİT) erkek istihbarat uzman yardımcısı alacak. MİT, sınavla personel alımını, ilanla kamuoyuna duyurdu. KPSS’ye girmiş olma şartı var.

MİT, istihbarat uzmanı alacak

Milli İstihbarat Teşkilatı (MİT) erkek istihbarat uzman yardımcısı alacak. MİT, sınavla personel alımını, ilanla kamuoyuna duyurdu. Teşkilata en az 4 yıllık örgün eğitim veren hukuk, siyasal bilgiler fakültelerinden ya da iktisat, işletme ve iktisadi ve idari bilimler fakültelerinin uluslararası ilişkiler, kamu yönetimi, siyaset bilimi, işletme, iktisat, maliye, çalışma ekonomisi ve endüstriyel ilişkiler, ekonometri bölümleriyle ilgili fakültelerin psikoloji, sosyoloji, felsefe, antropoloji, tarih, halkla ilişkiler ve gazetecilik bölümlerinden mezun olanlar başvurabilecek.Bu adayların aynı zamanda 2006 veya 2007 Kamu Personeli Seçme Sınavı’nın KPSS-P1 puan türünden 85 ve üzeri puan almış olmaları, son iki yılda yapılmış Kamu Personeli Dil Sınavı’nda (KPDS) İngilizce, Fransızca, Almanca, Arapça, Bulgarca, Farsça, Romence, Sırpça, Rusça veye Yunanca’dan 70 ve üzeri puan almış, KPSS’de yabancı dil sorularının yüzde 70’ine doğru cevap vermiş olmaları gerekiyor. Başvurular, 21 Eylül 2007 tarihinde kuruma ulaşacak şekilde posta yoluyla yapılacak. Sınavla ilgili ayrıntılı bilgiler MİT’in ”www.mit.gov.tr” internet sitesinden öğrenilebilecek.

AA

Ağustos 10, 2007 - Posted by | Diğer, Duyurular, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, istihbarat, MiT, Son Dakika, Türkçe, Turkiye

10 Yorum »

  1. ben 1981 sivas kangal dogumlu ilk okul menzunuyum en büyük hedefim gayem mit de x elemnı olarak çalışmak istmekteyim hayatta her şeyimi silebilirim ama mitçilige olan sevdamı silemem şu an ankarada atık kagıt toplamaktayım saygılarımla necmettin apaydın tel 0312 341 33 27 gsm:0539 2002 101

    Yorum tarafından volsw | Ağustos 11, 2007 | Cevapla

  2. ben 1988 çorum doğumluyum yüreğimde vatan aşkıyla yanıyorum bi mit ajan yardımcısı olmask en büyük arzum

    Yorum tarafından hüseyin Acar | Ağustos 13, 2007 | Cevapla

  3. ben 1977 karaman dogumlu ilk okulmezunuyum ama akuyanla taş çıkarırım ve hayatta kaybedecek neyım kaldıkı ve istikbarat ta olmayı tercih ederım ama bunu yetkılıler okumasını ve ilgilenmesini tercıh ederım ve canla başla çalışmayı arz ederım telefonum:0545.388.02.76

    Yorum tarafından hidayet | Kasım 24, 2007 | Cevapla

  4. belkı ben yasam sartlarından okuyamadım aılemı bakmak zorundaydım okuyamadım dıye ıstıhbarat olamammı ne alaka ya bırakın bu ıslerı warsa dayın olursun bızdede yok olanlar olsun onların ıhtıyacı wardır tabıı

    Yorum tarafından erhan | Mayıs 16, 2008 | Cevapla

  5. vallahi budedklerini hiçbirini bilmiyom ama öğrenirim çok yetenekliğim eğitimim çok güzel ama isterseiz hepsini ezberlerim hiçte sorun olamz yeterki vatanıma hizmet edeğim bu vatan için öleyim seve seve de yapmaya hazırım

    Yorum tarafından barış yeğin | Temmuz 4, 2008 | Cevapla

  6. ulkenın her tarafında okullu ınsana ıhtıyac varsa bu sokaktakı pislıklere kım dur dıyecek ben lıse mezunuyum ama hayat unıversıtesını bıtırdım

    Yorum tarafından mahmut | Ağustos 18, 2008 | Cevapla

  7. ben bu teskılatta gorev yaparak hem bıldıklerımı vermek hemde bılmedıklerımı ogrenmek istıyorum bı sekılde sızden haber beklıyorum.kolay gelsın

    Yorum tarafından mahmut | Ağustos 18, 2008 | Cevapla

  8. yazılan yorumları okudumda buraya bu şekilde beyan veren hiçbir şahıs bırakın MİT’e girmeyi büyük şeirlerdeki MİT lojmanlarının önünden bile geçemezler.Daha istihbarat kelimesini yazamayan bir insan kalime anlamını bilmeyen bir insan nasıl olurda ajan olur hadi olucak diyelim nice Mİt mensubu tanıyorum hiçbiri bir internet sitesi aracılığıyla yetkili makamlara başvuruda bulunmamıştır bulunmazda.Kiminiz sokaktaki pisliklerden bahsetmiş öncelikle MİT mensupları hiçbir vakit sokaklardaki pislikleri sizin dizilerde izlediğiniz gibi eline silah alıp öldürmez.Çünkü görevi bu değildir onun görevi bilgi toplamakki istihbarat kelimesindende anlaşılacağı gibi.Eğer bir oparesyon yapılacaksa bunu devletin diğer birimleri gerçekleştirir.Ayrıca benim tanıdığım nice MİT mensubu bırakın sizin gibi böyle internet sitelerine isim telefon numarası vermeyi ailesi dışında kimse onun bu teşkilatta çalıştını bilöez kendini mükemmel ötesi gizlemeyi billen kişiler olurlar ayrıca benden bir ipucu bu teşkilatta çalışan kişiler kesinlikle bu konular hakkında konuşmazlar ilgileri yokmuş gibi davranırlar örneğin bir ortamda bu konu konuşulurken konuyla ilgilenmezler gibi gözüksede aslında tamamen konuya hakimdirler ancak görevi geregi bunu kesinlikle belli etmezler dedim gibi kendilerini çok iyi gizlerle nice seyyar satıcı kahveci terzi var benim bildiğim bu teşkilatta olan

    Yorum tarafından """Cnyt""" | Ekim 17, 2008 | Cevapla

  9. mit girmek kolay değiltir
    arana özellikler
    1.çok çalışkan,başarılı ve zeki olmak
    2.çöok iyi silah kullanmak
    3.işinde uzman olmak

    Yorum tarafından mit fedaisi | Mayıs 11, 2010 | Cevapla

  10. her kes mit olamaz diline sahip çıkmayan insan değil mit olmak evin kapısına bile zor gider benim kürtçem ingilizcem çok iyidir ama yinede kendime güvenmiyorum her baba yiğidin harcı değil mit olmak saygılarm 😀

    Yorum tarafından mesut | Eylül 28, 2010 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

