VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi Duyurular



Sınav Sonuçları

  • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi Tercihinde Yükselme Sonuç Bilgileri için tıklayınız…
  • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi 8.Sınıf II. Yerleştirme Sonuç Bilgileri için tıklayınız…
  • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi 8.Sınıf I. Yerleştirme Sonuç Bilgileri için tıklayınız…
  • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi 7. Sınıflar Seviye Belirleme Sınavı Sonuç Bilgileri için tıklayınız..
  • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi 6. Sınıflar Seviye Belirleme Sınavı Sonuç Bilgileri için tıklayınız..
  • 2009 Yılı Polis Koleji Aday Tespit sonuç bilgileri için tıklayınız…
  • 2009 Yılı 5, 9, 10 ve 11. Sınıflar Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı Sonuç Bilgileri için tıklayınız…
  • 2009 Yılı 6. Sınıflar Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı Sonuç Bilgileri için tıklayınız…
  • 2009 Yılı 7. Sınıflar Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı Sonuç Bilgileri için tıklayınız…
  • 2009 Yılı 8. Sınıflar Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı Sonuç Bilgileri için tıklayınız…
  • ..
    SBS Duyurular

    Seviye Belirleme Sınavı – 2009 Duyuruları

    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi Tercihinde Yükselme Sayısal Bilgileri için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi Tercihinde Yükselme Öncesi Boş Kalan Kontenjan listeleri için tıklayınız..
    • Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi Tercihinde Yükselme İşlemleri Hakkında Duyuru için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi II. Yerleştirme Sayısal Bilgileri ve Taban Tavan Puanları için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi 6. Sınıflar Seviye Belirleme Sınavı Sayısal Bilgileri için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi 7. Sınıflar Seviye Belirleme Sınavı Sayısal Bilgileri için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Yerleştirme Sistemi İstatistik Bilgileri için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi II.Yerleştirme öncesi tercih listesinden tercihi çıkarılan öğrencilerin “Ad Soyad” sırasında listesi için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi Tercih Başvuruları için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi Tercih ve Yerleştirme e-Kılavuzunu bilgisayarınıza indirmek için tıklayınız…
    • 2009 Yılı Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi Tercih İşlem Basamakları için tıklayınız…
    • ORTAÖĞRETİM KURUMLARI KONTENJAN TABLOLARI için tıklayınız…
    • Okul Tanıtım Bilgileri için tıklayınız…
    • 2008 OKS Okulların Taban Tavan Puanları için tıklayınız…
    • Seviye Belirleme Sınavı Soruları ve Cevap Anahtarı için tıklayınız…
    • SBS Tercih ve Yerleştirme Genelgesi içintıklayınız…

    ..
    PYBS Duyurular

    Parasız Yatılılık ve Bursluluk Sınavı – 2009 Duyuruları

    • Sınıflara Göre 2009 PYBS Takvimi için tıklayınız...
    • Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 5.Sınıf Soruları Ve Cevap Anahtarı (A kitapçığı) için tıklayınız…
    • Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 5.Sınıf Soruları Ve Cevap Anahtarı (B kitapçığı) için tıklayınız…
    • Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 9-10-11.Sınıf Soruları Ve Cevap Anahtarı (A kitapçığı) için tıklayınız...
    • Parasız Yatılılık Ve Bursluluk Sınavı 9-10-11.Sınıf Soruları Ve Cevap Anahtarı (B kitapçığı) için tıklayınız…
    Ağustos 28, 2009 - Posted by | Diğer, Eğitim, Güncel, Genel, Haberler, OKS, SBS, Son Dakika, Sınav, Sınav Sonuçları, Türkçe, Turkiye | , , , , , , , , , , , ,

    2 Yorum »

    1. ya 1. var 2. var 3. tercih sonucu nie yok ya bugün 1eylül nie onuda koymuosunz yaaa offffff :@

      Yorum tarafından nagehan | Eylül 1, 2009 | Cevapla

    2. 2009 sbs 3.yerleştirme açıklanmış yazıyorya yukarda.. tercihinde yükselme diye

      Yorum tarafından ispartali | Eylül 1, 2009 | Cevapla


    Bir Cevap Yazın

