VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Tayyar, Bekaroğlu’na: Sen kimsin lan!


Prof.Dr. Mehmet Bekaroğlu’nu Ergenekon’a destek vermekle suçlamış Bekaroğlu da Şamil Tayyar’a sert cevap verdi.Şamil Tayyar’dan cevaba cevap geçikmedi.

Şamil Tayyar’dan Bekaroğlu’na cevap:

Adalet Bakanı Sadullah Ergin’in yargı reformunu anlattığı basın toplantısından yeni çıkmıştım. Büroya giderken yolda Mehmet Bekaroğlu aradı. Kendisi son seçimde SP’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayıdır.

21 Ağustos tarihli yazımdaki “Ergenekon’a destek veren Veysel Candan ve Mehmet Bekaroğlu’nun kulakları çınlasın” ifadesine incinmiş. Çok zarif bir üslupla, “Sen sıradan bir yazar değilsin, sürekli takip ettiğim birisin” güzellemesiyle gururumu da okşayarak itirazını anlattı.

Kendisine savunma hakkının kutsal olduğunu, itirazını köşeme taşıyacağımı ifade ettim. Gülerek, “Mehmet Bekaroğlu’nun ömrü darbe ve darbecilerle mücadeleyle geçmiştir, asla Ergenekoncu olmadı” ifadesini yazmamı istedi.
“Hay hay” dedim.
…..
“Ergenekoncu” lafına gelince…
“Ergenekoncu” demedim, “Ergenekon’a destek veren” dedim. Ergenekon’un kurucusu, yöneticisi, üyesi, sempatizanı, destekçisi, yardım ve yatakçısı ayrı kavramlardır.
YAZININ TAMAMI İÇİN TIKLAYINIZ!!!

BEKAROĞLU’NUN CEVABI İÇİN  TIKLAYINIZ!!!

haber5

Ağustos 28, 2009 - Posted by | Diğer, Gazete, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Siyaset, Son Dakika, Türkçe, Turkiye

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

