VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

Ömer Döngeloğlu Videoları ve Biyografisi


Kendi dilinden biyografisi ve sohbetleri (sohbet videoları sayfanın devamındadır.)
Aziz dostlarım 1968 TOKAT-Zile doğumluyum. (önce ki ismi altunyurt olan) yavuzselim ilk okulunu daha sonra Zile İmam-Hatip Lisesini bitirdim. Daha sonra Sosyal Bilimler ve İlahiyat Fak. önlisans programlarından mezun oldum.

1986-1996 yılları arasında Tokat’ta İmam-Hatiplik yaptım. Halen yaşadığım ve çok sevdiğim Aziz İstanbul’a 1996 yılında geldim.İBB de şef, müd.yrd. ve kısa bir süre de arşiv müdür’lüğü gibi çeşitli idari görevlerde bulundum. İmkan ve fırsatım oldukça yurt içi ve yurt dışında islam tarihi ve siyer ağırlıklı pek çok söyleşi, sohbet, seminer ve konferanslara katıldım ve halen imkanım ölçüsün de katılmaya devam ediyorum.

Çeşitli Ulusal tv. ve radyo kanalların da proğramlar yaptım.bunlardan bazıları şunlardır son üç yıldır (2006,07 ve 08) de Ramazan da Kanal-7 ekranların da yayınlanmış bulunan ‘Eyüb Sultan da SAHUR ÖZEL’ proğramı, haftalık olarak yayınlanmış olan ‘O’NUN İZİNDE’ ve 2008 yılı ağustos ayında kutsal topraklar Mekke ve Medine de çekimleri yapılmış olan ‘ÖNDEN GİDENLER’ isimli Proğramlarım yayınlandı.

Çeşitli zamanlarda Hilal tv., Mehtap tv., Kanal a, Kon.tv gibi kanallarımız da misafir olarak Proğramlara katıldım. Radyo-7 de 2006 yılı ramazanın da ‘İftara doğru’ proğramını hazırladım.Ayrıca 2007 ve 2008 de 2 yıl boyunca Lalegül fm de ‘Gönüllerin Gülü’ isimli proğramı hazırlayıp sundum.Burç Fm, Moral Fm , Özel Fm, Marmara Fm gibi radyolarımızda çeşitli vesilelerle proğramlara iştirak ettim. Her p.tesi 17:05 te 102.2 Seyr Fm de-Yeryüzünün Yıldızları-… adlı radyo proğramlarım devam etmektedir. Halen istanbul da ikamet etmekte olup, evli ve beş çocuk babasıyım.

***

Konferanslarımın sonunda sorulan ve sitemizi ziyaret eden birçok kardeşimizin sorduğu ve merak ettiği bir konu olduğu için hangi kaynaklardan istifade ettiğimi belirtmek istiyorum…

İSTİFADE ETTİĞİM ve-veya TAVSİYE ETTİĞİM KİTAPLARDAN BAZILARI

-KURAN-I KERİM Elmalı Tefsiri – Elmalı’lı Muhammed Hamdi Yazır (10 cilt)
-Hadislerle Kuran-ı kerim Tefsiri – ibni kesir (16 cilt)
-Riyazu’s-Salihin-Hadis-i şerif (8 cilt)- Erkam Yayınları
-İbni Abidin (Fıkıh) 16 cilt
-Hz.Muhammed sav. in Hayatı- Bediüzzaman Said-i Nursi (R.Nurlardan derleme)
-Büyük İslam İlmihali-Ömer Nasuhi Bilmen(Kitaş yayınları)
-İslam Tarihi (8 cilt) – M.Asım Köksal
-Hz.Hüseyin ve Kerbela Faciası-M.Asım Köksal
-Peygamberler Tarihi- M.Asım Köksal
-İhya-ı Ulumud-Din- İmamı Gazali (4 cilt)
-Hayat’üs-sahabe 4 cilt
-Asr-ı saadette İslam (4 cilt)Prof.Vecdi Akyüz(kurul)
-Hulefa-i Raşidin,musahabe, Ashab-ı Kiram Menakıbı- Mahmud Sami Ramazanoğlu ks.
-Örnek Nesil-Dr.Şerafettin Kalay
-Üsve-i Hasene (2 cilt)- Erkam yayınları
-Çöle inen nur – Necib fazıl kısakürek
-Sonsuz Nur (3 cilt)) – M.Fethullah GÜLEN Hocaefendi
-Efendimiz- Dr.Reşit Haylamaz (2 cilt)
-Kainatın Efendisi- Salih Suruç (2 cilt)
-Gökteki Yıldızlar-Mahmud Şakir(Eseri tetkik Doç.Dr.Mustafa Ağırman) ravza yayınları
-Şefkat Peygamberi-Prof.Dr. Mehmet Emin Ay
-İslam Peygamberi- Prof.Dr.Muhammed Hamidullah (2cilt)
-1.Mekke dönemi ve işkence,2.Medine dönemi ve cihad, 3.Emeviler dönemi ve saltanat,4.Abbasiler dönemi-Prof.İhsan Süreyya Sırma
-En Öndekiler ve Fethin Müminleri- Işık Yayınları
-Fıkhus siyre – Prof.Dr.Ramazan El-Butî

2007 Ramazan – Hz. Ali (2)

2007 Ramazan – Kerbela

Cebeli Nur – Hira Mağarası

2007 Ramazan – Hz. Hatice

Akrabalık ve Komşuluk

Hz. Maşite

2007 Ramazan – Ukkase

Filistin Duası ( Ömer Döngeloğlu HilalTV)

2007 Ramazan – Hz. Fatıma

2007 Ramazan – İnfak

2007 Ramazan – Hz. Ali (2)

Ehli Beyt Sevgisi

Ehli Beyt Sevgisi (2)

2007 Ramazan – Hz. Hatice (2)

2007 Ramazan – Hicret

Medine – Kuba mescidi önü Sohbeti (Ömer Döngeloğlu)

Bedir Savaşı-1 Ömer Döngeloğlu

Uhud Savaşı-1 Ömer Döngeloğlu

Hira Magrası (Ömer Döngeloğlu)

Önden Gidenler Kanal7 (Ömer Döngeloğlu )

Ağustos 29, 2009 - Posted by | Ömer Döngeloğlu, Diğer, Genel, islam, Kim Kimdir?, Ramazan, SoHBeT, Video | , , , , , , ,

9 Yorum »

  1. Allah razı olsun hocamdan ve burada paylasanlardan. çok içten anlatıyor

    Yorum tarafından medine | Ağustos 29, 2009 | Cevapla

  2. hocam ağzına yüreğine sağlık.bi şey ancak bu güzel anlatılabilir.sanki orada o anı yaşıyoruz.Allah sizin ibileri başımızdan eksik etmesin.Allah razı olsun.

    Yorum tarafından gökhan | Eylül 11, 2009 | Cevapla

  3. hocam hz.bilalin videosunu yüklerimisiniz ben baktım bir yer takılıyo hocam sizde varsa yüklermisiniz

    Yorum tarafından muzafer | Aralık 26, 2009 | Cevapla

  4. Allah razi olsun sizden hocam, sizi dinlerken huzur buluyoruz. Allah sizin basarinizi arttirsin ve sizin gibi hocalarimizi basimizdan eksik etmesin. Tesekkurler.

    Yorum tarafından soner bostan | Ağustos 18, 2010 | Cevapla

  5. 2011 umre programınızı merak ediyorum,
    önden gidenler programının vidiolarını sitenize eklermisiniz,
    tv olmadığı için internet üzerinden izliyoruz,çekmiyor bazen,mesela bugün programı izleyemedim,
    hocamla maneviyatlı bir şekilde bu kadar detaylarıyla ve manasıyla umreye gitmek istiyoruz
    Allaha emanet olun

    Yorum tarafından şahin | Ağustos 22, 2010 | Cevapla

  6. Hocam Allah razı olsun sizden. Çok güzel anlatıyorsunuz. Içten ve candan.

    Yorum tarafından Servet soylu | Eylül 1, 2010 | Cevapla

  7. slm hocam ALLAH senden razi olsun bu ramazanida senin güzel sohbetinle ugurladik RABBIM nice ramazanlarda sizi dinlemeyi nasip eder INSALLAH:

    Yorum tarafından Mesut Tiryakioglu | Eylül 8, 2010 | Cevapla

  8. sizi ailelecek çok seviyoruz hocam ramazan ayı boyunca sizi hiç kaçırmıyoruz allah sizden razı olsun A.E.OLUN.

    Yorum tarafından eylül | Eylül 30, 2010 | Cevapla

  9. DEĞERLİ HOCAMIDA BEN YAKINDAN DİNLİYOR VE BEĞENİYORUM MÜSLÜMANLIĞA HİZMETİNDEN DOLAYI ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN ALLAH SELAMETLİK VERSİN BENDE ZİLELİYİM 40 YILDIR KÜTAHYADA YAŞIYORUM. SELAMLAR. METİN ARSLAN

    Yorum tarafından metin arslan | Aralık 27, 2011 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

