VaTaN

► "Mahzenden Göklere" ◄

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 01 02 03 04 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 01 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 02 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Okumaya devam et

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | 6 Yorum

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ-05 06 07 08 09- TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 05- TÜRKCE MEALLi Kuran Quran


Okumaya devam et

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 10 11 12 13 14 – TÜRKCE MEALLi Kuran Qura

KABE iMAMLARI HATiM SETi  10. 11. 12. 13. 14.
10
Okumaya devam et

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | 2 Yorum

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 15 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 16 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | 2 Yorum

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 17 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 18- TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 19 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 21 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 22 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 23 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 24 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 25 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | 1 Yorum

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 26 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 27 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | 1 Yorum

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 28 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | 3 Yorum

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 29 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

KABE iMAMLARI HATiM SETi CÜZ- 30 – TÜRKCE MEALLi Kuran Quran

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, Genel, Hatim, islam, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

Hatim Duasi – Sudais “Supplication completion of the Quran”

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, Genel, ibadet, islam, Klip, Kuran - Quran, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

Cumhuriyet Halk Partisi’nin (CHP) seçim yılı bütçesi 85 milyon YTL

Cumhuriyet Halk Partisi’nin (CHP) seçim yılı bütçesi 85 milyon YTL olarak belirlendi. 79 milyon YTL hazine yardımı alacak CHP’de paranın harcanacağı kalemler de belli oldu.

CHP Genel Başkanı Deniz Baykal başkanlığında yapılan Parti Meclisi toplantısında, CHP’nin bu yılki bütçesi de görüşüldü. Toplantıda, 2007 bütçesi 85 milyon YTL olarak belirlendi.
Genel seçimler nedeniyle bu yıl Hazine’den 79 milyon YTL alacak olan CHP’nin 85 milyon YTL’lik bütçesinin 3 milyon 200 bin YTL’si personel gideri, 4 milyon 753 bin YTL’si de genel merkezin diğer giderleri için ayrıldı. CHP’nin geçen yılki bütçesi ise 34 milyon YTL idi.

Mart 14, 2007 Posted by | Diğer, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Siyaset, Türkçe, Turkiye | Yorum bırakın

Mars’ın 3 boyutlu sanal haritaları oluşturuldu..

Amerikan Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA) mühendisleri, Mars’ın yörüngesindeki Yörünge Kaşifi’nin (Mars Reconnaissance Orbiter-MRO) sofistike kamerasıyla çektiği görüntülerden, Kızıl Gezegen’in 3 boyutlu sanal haritasını hazırladılar.

Yörünge Kaşifi’nin, şimdiye dek bir başka gezegene gönderilen en güçlü kamera olan High Resolution Imaging Science Experiment (HiRISE) ile çektiği görüntülerden oluşturulan 3 boyutlu sanal harita, uzay aracının 3 boyutlu harita çıkarmadaki şaşırtıcı yeteneğini gösterirken, Victoria kraterine inmeye çalışan Opportunity robotuna güvenli bir yol göstermesi açısından da yararlı olabileceği düşünülüyor.

Harita ekibi, 3 boyutlu görüntülerin ayrıca, daha önceki görüntülerde dikkat çeken ve birçok bilim adamının suyun neden olduğunu düşündüğü küçük vadi ya da yarıklara neyin yol açtığının anlaşılmasında da yardımcı olmasını umuyor.

Mart 14, 2007 Posted by | Amerika, Araştırma, Bilim, Dünya, Diğer, Eğitim, Güncel, Haberler, Hayata dair..., ilginç, Türkçe, Teknoloji | Yorum bırakın

Japonlar’ın örneği, ibret dolu – Eğitim alanında uzman Japon heyetinin Turgut Özal’ın huzurunda verdiği çarpıcı örnek… / ViDEO

Mehmet Akif’in ‘Çanakkale Şehitlerine’ isimli şiiri, Bedirhan Gökçe’nin sesinden….

Ahmed Şahin’in Zaman’daki bugünkü yazısı…

Papatya Yayınları ‘Destanlaşan Çanakkale’ kitabının yeni baskısını yayınladı.

Japonların kendi çocuklarına nasıl bir milli şuur kazandırdıklarının da anlatıldığı bu kitaptan çarpıcı bir Çanakkale olayı aktarmak istiyorum bugün sizlere.

İnanıyorum ki bu mesaj yüklü olayı siz de benim gibi merakla okuyacak, uzun zaman düşünmekten kendinizi alamayacaksınız. Bir zihniyetin yasaklamaya kalkıştığı Çanakkale ziyaretlerini Japon eğitimciler, nasıl bir milli şuur kazanma mekânı olarak tavsiye etmekteler Özal’a bir g Okumaya devam et

Mart 14, 2007 Posted by | Diğer, Eğitim, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Hayata dair..., tarih, Türkçe, Türkce Klipler, Turkiye, Video | Yorum bırakın

Deniz Baykal’a HODRİ MEYDAN

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı (İBB) Kadir Topbaş, CHP Genel Başkanı Deniz Baykal ve CHP milletvekillerinin İstanbul ile ilgili iddialarını sert bir dille yanıtladı.

Daha önce Deniz Baykal’a yaptığı ‘bir televizyon programında karşılıklı konuşma’ teklifini yenileyen Topbaş, ” ‘Hodri meydan’ diyorum. Sizi bu iddiaları ıspatlamaya davet ediyorum. İddialarını ıspatlayamanlara en güzel cevabı halk verir. Halk böylelerine ne denilieceğini bilir. Ben söylemek istemiyorum.” dedi.

Evinde sayım için gelen Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) temsilcilerini kabul eden Başkan Topba,ş daha sonra gazetecilerin sorularını cevaplandırdı. CHP Genel Başkanı Deniz Baykal’ın İstanbul’da yapılan ihalelerin çoğunun pazarlık yöntemi ile yapıldığı, şeffaf olunmadığı, ihalelerin tandıkları firmalara verildiği şeklindeki iddiaları sor Okumaya devam et

Mart 14, 2007 Posted by | Diğer, Gazete, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Siyaset, Tartışma, Türkçe, Turkiye | Yorum bırakın

HAMAS VE EL FETİH ANLAŞTI

Suudi arabistan’ın aracılığıyla Mekke’de başlayan Hamas ve El Fetih’in ulusal birlik hükümeti kurulması çabaları meyvasını verdi.
Devlet başkanı Mahmud Abbas ve Başbakan İsmail Haniye’nin bir araya gelerek, yeni kabine listesini Cumartesi günü sunma konusunda anlaştıkları belirtildi.

Öte yandan, Devlet Başkanı Abbas’ın yardımcıları da güven oylamasının cumartesi günü yapılacağını doğruladı.

Filistinli liderlerin, başta İçişleri Bakanlığı olmak üzere bir çok önemli konularda uzlaşı için bugün bir kez daha bir araya gelecek.

Suudi Arabistan’ın aracılığıyla Mekke’de bir araya gelen Filistinli gruplar Hamas ve El Fetih’in Ulusal Birlik Hükümeti kurulması üzerinde 8 Şubatta anlaşmaya varmıştı.

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, Filistin, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, islam, Siyaset, Türkçe | Yorum bırakın

ABD İşgalinin Irak Bilançosu

Sadece geçen yıl ölen sivillerin sayısı 34 bin 500. Savaşın başlangıcından bu yana ölen sivillerin sayısı en az 64 bin.

ABD’nin Irak savaşını başlattığı 20 Mart 2003’ten bu yana şiddetin ve saldırıların durmadığı Irak’ta, BM’nin Irak hükümeti ve morg kayıtlarına dayanarak verdiği bilgiye göre, sadece 2006’da 34 bin 500 sivil hayatını kaybetti. BM, çatışmalarda ölen asker ve polis sayısını da 6 bin 264 olarak duyurdu.

Basın yayın organlarında yer alan haberleri derleyen ABD’li ve İngiliz akademisyenlerin yer aldığı bağımsız ‘Irak Body Count’ girişiminin verilerine göre de, savaşın başlangıcından bu yana en az 64 bin sivil öldü.
Okumaya devam et

Mart 14, 2007 Posted by | Amerika, Arabic, Dünya, Diğer, Gazete, Güncel, Gündem, Genel, Haberler, Iraq, Türkçe, İnsan | 1 Yorum

Outlandish & Sami Yusuf “Try not to cry” 4 Children of Adam


Song featured in Sami Yusuf’s “My Ummah” album, done with english text of the lyrics.
I made this after watching Sami Yusuf and Isam on a concert together performing this song. They pointed out that this song speaks of any troubled children in the world, even if some lyrics explicitly point to the Palestinian struggle. All of the videos on this song that I saw on YouTube represent that particular struggle only. I’d like to return to the concept of the creators of the music, and try to incorporate all of the world’s children’s suffering– this is my attempt at it. Okumaya devam et

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Dünya, Diğer, English, Genel, ilahi, islam, Müzik, Mp3, Türkçe, Video, العربية | Yorum bırakın

Sami Yusuf – Munajat (Arabic)

Latest video by Sami Yusuf

Mart 14, 2007 Posted by | Arabic, Diğer, English, ezgi, Genel, ilahi, islam, Klip, Türkçe, Türkce Klipler, Video, العربية | 1 Yorum